Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fagre lovnader om lavere kostnader ved bruk av GNP Energy stemte ikke. Ser fram til at bindingstiden er over om noen måneder, og jeg kan forlate dette dritselskapet.
Hei Steinar Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet. Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk gjerne dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed her. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Suger pengene ut av folk. Langt dyrere enn de jeg bytta ifra, og som de angivelig skulle være bedre enn. Nei, større løgnhalser skal jeg lete lenge etter.
Hei Per Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Det er svindel, når man må betale det dobbelte pr kwh som hos hvilket som helst annet strømselskap.
Hei Ivar Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva du betaler. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Kr.79- per måned. Og 41,25 per kWh + moms for juni med. Avtalen heter trygghetspakken. En stor bløff.
Hei Per J Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Byttet til GNP for en stund siden på et godt kampanjetilbud. Da avtalen var i ferd med å gå ut var jeg i kontakt med kundeservice, som var meget hyggelig og ordnet en enda bedre avtale, som attpåtil hadde en garantert varighet på 6 mnd, men uten noen bindingstid for min del. Alt i alt veldig fornøyd. Kan anbefales.
Hei Øystein E Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med vår kundeservice og gode priser. Din tilbakemelding bringes vidre her inne hos oss :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Min kone ble møtt av en selger på vei inn i en butikk og fikk tilbud om strømpris til lav kostnad. Hun sa hun ville diskutere saken med meg først og fikk beskjed om at hun bare kunne skrive under så kunne de sende en mail med info og så skulle vi godta der om det var aktuelt. Det vi fikk var derimot en mail om at det ikke var mulig å opprette et kundeforhold da de ikke hadde info fra oss vedrørende strøm måler. Vi velger å fortsette med fjordkraft, men plutselig mottar vi regninger fra gnp. Vi sender selvfølgelig en klage til dem og forteller om hva "selger" opplyste om, men får til svar at avtalen er signert. Dessuten er regningen vi mottar langt ifra lavpris! Styr unna! Ren svindel!
Hei Tony Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Vi har flere avtaler her inne hos oss med og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Fikk telefon fra GNP i dag, en meget pågående og snørrhoven selger. Jeg takket nei, en gang... Han fortsatte med å fortelle meg hvor dumt det var av meg, så takket jeg nei igjen, og han fortsatte med å sjikanere strømleverandøren jeg bruker. Han mente jeg betalte overpris, noe jeg ikke gjør siden jeg betaler bare nettleie akkurat nå. Da jeg ba ham om å bruke tiden sin på noen han kunne få med seg på avtalen fortalte han atter en gang at jeg var dum som ville betale for mye. Tilslutt sa jeg at det var nok, og foreslo at vi sa takk for samtalen, da avsluttet han med å si "Du fortjener å betale overpris, du... Hade!!! " Ergo, jeg kommer aldri til å takke ja til dette selskapet!!!!
Hei Frua Takk for tilbakemeldingen din. Dette skal ikke skje og synd å lese hva som skjedde i din telefonsamtale. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har på en fin måte. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy