Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svindelforsøk! GNP ringer og hevder at du har vært med på en konkurranse og «har vunnet» billig strøm, og vil tilby en variabel avtale. Jeg hadde byttet til GNP, og allerede dagen etter jeg ble kunde fikk jeg en slik telefon. Dette har gjentatt seg flere ganger, hver gang med samme manus,- selv dagen etter at jeg påpekte dette til en,- men da med en annen telefonselger! Jeg bruker ikke dette selskapet lengre. Unngå.
Hei Antti Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De lyver og svindler deg. Lover om at du får rimelig strøm, men har aldri betalt så mye i strøm. Ikke la deg lure. De var tidligere Oslokraft og de var også svindlere.
Hei Faith Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du var samtale med. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. God sommer Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Fikk tlf.- Jeg hadde vunnet 6 mnd. gratis strøm - HURRA, så glad jeg ble. Etter ca. 1,5 mnd. fikk jeg inkassovarsel fra Lindorff. Jeg kunne ikke se jeg hadde fått noen faktura, men begynte å sjekke her og der. De hadde estimert et forbruk på meg langt over hva jeg noensinne hadde betalt for strøm tidligere.
Hei Marianne A Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Rask tilbakemelding fra kundebehandler. bra priser.
Hei Helge B Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du også fikk rask oppfølgning fra kundebehandler med bra priser. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske. Ønsker deg en flott sommer og takk som valgte oss. Mvh oss i GNP Energy
Frekke løgnere, ta aldri abonnement her, er et stort svindelselskap! Jeg ble ringt opp av en selger som var SÅ på meg at jeg MÅTTE ha de pga de var rimeligst, best osv osv på HELE MARKEDET SAMT AT JEG SKULLE FÅ 2MND GRATIS STRØM! Ren løgn og fanteri! FINN ALDRI PÅ Å BESTILL DIN STRØMLEVERANSE HERFRA DA DEN ER MARKEDETS DESIDERT DYRESTE!! Etter tre dager var jeg over til Tibber og sa opp min avtale, får så et brev om at siden jeg ikke er kredittverdig, (!!!??!), noe jeg er. Og de skulle, frekke som de er, ha 1248kr av meg for tre (3) dagers strømleveranse med oppsigelse, jeg fikk 14 dager på meg til å si opp kontrakten, men vær forsiktig for dette er OGSÅ bare løgn og fanteri! STYR UNNA, ER BARE Å GOOGLE! De Har SKIFTET NAVN FLERE GANGER PÅ BARE TRE ÅR NÅ, bare dèt sier jo sitt! HOLD DERE LAAAAANGT UNNA DETTE "fotetaket"! IKKE LA DE LOKKE DERE MED 2 MND «GRATIS» STRØM SOM ER LAAANGT IFRA GRATIS! Og se på Kw prisen!! Er jo høyere enn dobbelt av de fleste andre og her blir man bindt opp!
Hei Patrick B. P Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. På hjemmesiden vil du også se at vi har avtaler med og uten avtaletid. Vi har drevet i mange år og ønsket å få et navn som passet til alle landene vi er i skandinavia. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed... vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Mvh alle i GNP Energy
Burde vært svartelistet og fjernet fra markedet. GNP økte strømprisen uten å varsle, til hele 55,88 øre pr kWh, i en periode der spotpris var 10 øre. Har bodd i enheten i over ti år, aldri har jeg hatt så høye strømregninger, selv i strenge vintermåneder. Var kunde i 3,5 mnd. og har invitert dem til å stevne meg for forliksrådet.
Hei Kristin S Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Brytningsgebyr på 1650 Kr. Selgeren sa ingenting om noe brytningsgebyr. Styr langt unna svindel selskapet GNP
Hei Frode Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Det ser ut som du har hatt en avtale med avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Håper du kan ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy