Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Frekke løgnere, ta aldri abonnement her, er et stort svindelselskap! Jeg ble ringt opp av en selger som var SÅ på meg at jeg MÅTTE ha de pga de var rimeligst, best osv osv på HELE MARKEDET SAMT AT JEG SKULLE FÅ 2MND GRATIS STRØM! Ren løgn og fanteri! FINN ALDRI PÅ Å BESTILL DIN STRØMLEVERANSE HERFRA DA DEN ER MARKEDETS DESIDERT DYRESTE!! Etter tre dager var jeg over til Tibber og sa opp min avtale, får så et brev om at siden jeg ikke er kredittverdig, (!!!??!), noe jeg er. Og de skulle, frekke som de er, ha 1248kr av meg for tre (3) dagers strømleveranse med oppsigelse, jeg fikk 14 dager på meg til å si opp kontrakten, men vær forsiktig for dette er OGSÅ bare løgn og fanteri! STYR UNNA, ER BARE Å GOOGLE! De Har SKIFTET NAVN FLERE GANGER PÅ BARE TRE ÅR NÅ, bare dèt sier jo sitt! HOLD DERE LAAAAANGT UNNA DETTE "fotetaket"! IKKE LA DE LOKKE DERE MED 2 MND «GRATIS» STRØM SOM ER LAAANGT IFRA GRATIS! Og se på Kw prisen!! Er jo høyere enn dobbelt av de fleste andre og her blir man bindt opp!
Hei Patrick B. P Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. På hjemmesiden vil du også se at vi har avtaler med og uten avtaletid. Vi har drevet i mange år og ønsket å få et navn som passet til alle landene vi er i skandinavia. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed... vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Mvh alle i GNP Energy
Burde vært svartelistet og fjernet fra markedet. GNP økte strømprisen uten å varsle, til hele 55,88 øre pr kWh, i en periode der spotpris var 10 øre. Har bodd i enheten i over ti år, aldri har jeg hatt så høye strømregninger, selv i strenge vintermåneder. Var kunde i 3,5 mnd. og har invitert dem til å stevne meg for forliksrådet.
Hei Kristin S Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Brytningsgebyr på 1650 Kr. Selgeren sa ingenting om noe brytningsgebyr. Styr langt unna svindel selskapet GNP
Hei Frode Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Det ser ut som du har hatt en avtale med avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Håper du kan ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Jeg ble oppringt 4/6 og ble tilbudt, gratis strøm i 2 mnd, men sendte samme kveld Mail, at jeg benyttet meg av angrefristen på 14 dager, Norsk lov og ville kansellere avtalen., også ringt dem 5/6. Fikk avtale på Mail, om kvelden 5/6, skjønner ikke hvorfor. I dag fikk jeg SMS at de hadde tatt ut kredit sjekk på meg, skal jo ikke være kunde. Vennligst slett meg som kunde.
Hei Øyvind, her høres det ut som det har skjedd noe feil! Send oss gjerne en epost eller ring oss (21651000 man-fre 9-15), så skal vi finne ut av dette.
Etter at jeg fikk høre dårlig omtale, gikk jeg med det samme over til annen strømleverandør. Jeg sa i fra meg kundeforholdet dagen etter at de hadde kontaktet meg og tilbudt meg strømleveranser. Fikk ikke noe svar men kun en faktura på over kr 2000,- og det for et produkt jeg ikke har fått. Da spør jeg om hvor Angrefristloven kommer inn?
Hei Angela. Du har alltid 14 dagers angrerett som privatperson. Her høres det ut som det har skjedd noe feil. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice ([email protected] eller telefon 21651000) så vil vi finne ut av dette med deg.
Svindel, rett å slett. Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap til de, med lovnad om at det garantert var billigere enn det jeg hadde. Men gamle strømleverandør ringer meg opp igjen noen dager senere å ber meg sjekke prisene. Det viser seg jo da at prisen jeg har fått på GNP slettes ikke er noe bra. Så jeg velger å skifte tilbake til min gamle leverandør. GNP presterer da å sende meg et "brytningsgebyr" på 900 kr!! Jeg kontakter kundeservice eller "kundeservice" hvor jeg blir møtt med en arroganse jeg aldri har sett maken til. Ikke ville de svare på mine spørsmål å jeg fikk bare beskjed om at vist jeg ikke betalte, så endte gebyret hos inkasso. Hold dere unna dette selskapet, de fortjener ikke livets rett som strømselskap
Hei Preben M Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Vi får gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke fra våre kunder. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Det ser ut som vi har bestilt opp din avtale når vi ikke har hørt noe fra deg og kjøpt opp strøm med avtaleid .. derfor kommer det et brytninggebyr. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Det kommer regninger flere måneder etter at avtalen er avsluttet. Null respons.
Hei Sigmund Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. God sommer-hilsen fra alle i GNP Energy