Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sa at jeg hadde blitt trukket ut. Og skulle komme med en bedre avtale en min leverandør. Så visst ikke min leverandør ringte meg innen 24 timer, så klarte ikke min leverandør å matche tilbudet dems fortale de... Hallo, tror dere at jeg er født i går??? STYR UNNA. De har ingen dårlig samvittighet når de serverer deg den ene etter den andre løgnen. Bare ute etter å få en avtale i boks... veldig dyrt
Hei Kjell. Vi beklager virkelig opplevelsen du har hatt med selger. Slik oppførsel er ikke i tråd med våre verdier, og vi vil ta dette videre med den aktuelle selgeren. Takk for at du gjorde oss oppmerksomme på dette, vi ønsker at alle kunder skal føle seg trygge og godt ivaretatt. Hilsen Kilden Kraft.
Veldig fornøyd med dette selskapet. Ikke av de største aktørene så en god app og mange ansatte i kunde avdelingen har de ikke, ønsker noen dette får de være i Fjordkraft eller noe annet. Jeg har bundet i ett år til 1,06 og får strømstøtte for alt over 0.91, nå på sommer’n har det ikke noe å si om en betaler 0,50 eller 1,06, men når vinter’n kommer er det en bra for lommeboka, kan fort bli 1,50-2,50 i vinter og bruker du 28000-30000 kw i året er det lett å se att dette er bra og da med strømstøtte for spot prisen :)
Hei Kai! Tusen takk for en flott tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med avtalen og ser verdien i fastprisavtalen når vi går inn i vintermånedene. Vi setter pris på at du har valgt oss som strømleverandør, og håper vi kan fortsette å bidra til en stabil og forutsigbar strømregning for deg. Hilsen Kilden Kraft.
Dette går ikke ann! Jeg benyttet meg av angreretten dagen etter når jeg leste om hvor utrolig uprofesjonelle dere er! Jeg fikk en svar om at avtalen ble kansellert dagen etter. Fint 👍🏼 Uke etterpå sender dere meg kundenummer. Jeg ringer inn om dette å dere beklager. Greit nok. Uke etterpå får jeg Mail om at det snart er klart for å skifte av strøm. Jeg ringer inn igjen. «Det må være feil, beklager» Idag ringer dere meg om samme greia! Har dere ikke kommunikasjon eller er det tidenes scam dere driver med ?? Skjerp dere !!
Hei Johan. Vi beklager virkelig for alt bryderiet du har opplevd. Vi forstår at det må ha vært frustrerende å oppleve slike gjentatte feil, spesielt etter at du allerede hadde benyttet angreretten. Takk for at du gjør oss oppmerksomme på dette, vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil jobbe for å unngå slike feil fremover. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Hilsen Kilden Kraft.
Villedende salgsargumenter. Mener jeg ville spart mye på å bytte til fastpris fra spotpris. Dette stemmer ikke. Selger klarte ikke å argumentere mot tallene jeg har fra nåværende strømleverandør og jeg kunne endt opp med å betale dobbelt så mye som jeg gjør i dag. Dette er ikke bra da man lett kan gå på limpinnen i en travel hverdag.
Hei, takk for din tilbakemelding. Her har nok ikke selger fått frem sitt budskap med fastpris. Siden strømprisene har blitt mye mer volatile, så kan fastpris være et godt og trygt alternativ for de som ønsker forutsigbarhet. Men ingen kan på forhånd si om det vil være billigere eller dyrere med fastpris enn spot, for ingen kan spå fremtiden. Vi har også kampanje på spot som er veldig bra, om det kunne vært noe for deg :) Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noen spørsmål. Hilsen Kilden Kraft
Selger lover en ting, men det du får er noe helt annet. Styr langt unna dette selskapet.
Hei, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan finne ut av denne saken. Hilsen Kilden Kraft
At de i tillegg beregner noe som heter Forvaltningsresultat. Det står at Forvaltningsresultat er "en pris avtalt i perioden". Dette gjør jo at du betaler omtrent 2 ganger spotprisen. Helt vanvittig.
Dårlig service. Ingen hjelp da jeg ville si opp avtalen. Hun la bare på røret 2 ganger.
Hei Kari, Dette er ikke slik vår kundeservice opererer, her må det ha skjedd en misforståelse. Vår kundeservice ønsker alltid å hjelpe, ta gjerne kontakt igjen så vi kan få ryddet opp om dette har vært en misforståelse.