Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
At de i tillegg beregner noe som heter Forvaltningsresultat. Det står at Forvaltningsresultat er "en pris avtalt i perioden". Dette gjør jo at du betaler omtrent 2 ganger spotprisen. Helt vanvittig.
Dårlig service. Ingen hjelp da jeg ville si opp avtalen. Hun la bare på røret 2 ganger.
Hei Kari, Dette er ikke slik vår kundeservice opererer, her må det ha skjedd en misforståelse. Vår kundeservice ønsker alltid å hjelpe, ta gjerne kontakt igjen så vi kan få ryddet opp om dette har vært en misforståelse.
Ble oppringt og lovet gull og grønne skoger, men etter å ha sjekket ønsket jeg å kansellere. Forferdelig kundeservice! Først finner de ikke at de har ringt meg, så finner de ikke avtale, så sier de at de ikke har mottatt epost. Først da jeg sa at jeg ville ta dette videre fant de dette og motvillig godtok angre skjema. Hold dere unna disse!!! Ble oppringt
Ble oppringt av deres selger som blant annet påstod at jeg med et årsforbuk på 18000 kWh kunne spart kr. 12000 i 2023, med deres forvaltningsavtale. Altså spart 72 øre pr KWh i forhold til spotprisen, slik han uttrykte det. Jeg har hatt ca. 60 øre i snitt kraftpris i 2023, og vil på stå at hans salgsmetoder ligner mer på svindel og villedning. Styr unna Kilden kraft uansett 🥲🥲
Kilden kraft er gamle GNP, finnes ingen større svindel selskap en dem. De selger nå forvaltnings avtaler som er + 50% dyrere en spotpris. og informere ikke om det. Bedre å betale bruddgebyr på 150kr pr gjenværende mnd av bindingstiden enn å være kunde. selgerne forteller at du har vunnet konkurranse som bare er tull.
Ble flyttet over til forvaltningsavtale fordi mitt produkt (spot) ikke lenger var mulig. Ble forespeilet at prisen kunne variere, men det var profesjonelle aktører som forvaltet dette. Resultatet var 50 % påslag på allerede svindyre priser. Dette skjedde to måneder på rad før jeg byttet leverandør.
Regningen for november var over dobbelt av det vi er vant med, og ved en enkel sjekk i markedet, viste det seg at de fleste (alle som jeg var i kontakt med) var ca 50% billigere. Helt uhørt! Slik jeg ser det har prisene deres bare økt i det stille og vi betalte slett ikke så mye for samme forbruk for et år siden, selvom da spotpris var tilsvarende samme. Vi bytter så raskt som mulig. Anders G.
Hei Anders, Vi ønsker ikke at du skal ha en slik opplevelse av oss, så ta veldig gjerne kontakt med kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen Kundeservice, Kilden Kraft