Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette går ikke ann! Jeg benyttet meg av angreretten dagen etter når jeg leste om hvor utrolig uprofesjonelle dere er! Jeg fikk en svar om at avtalen ble kansellert dagen etter. Fint 👍🏼 Uke etterpå sender dere meg kundenummer. Jeg ringer inn om dette å dere beklager. Greit nok. Uke etterpå får jeg Mail om at det snart er klart for å skifte av strøm. Jeg ringer inn igjen. «Det må være feil, beklager» Idag ringer dere meg om samme greia! Har dere ikke kommunikasjon eller er det tidenes scam dere driver med ?? Skjerp dere !!
Hei Johan. Vi beklager virkelig for alt bryderiet du har opplevd. Vi forstår at det må ha vært frustrerende å oppleve slike gjentatte feil, spesielt etter at du allerede hadde benyttet angreretten. Takk for at du gjør oss oppmerksomme på dette, vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil jobbe for å unngå slike feil fremover. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Hilsen Kilden Kraft.
Villedende salgsargumenter. Mener jeg ville spart mye på å bytte til fastpris fra spotpris. Dette stemmer ikke. Selger klarte ikke å argumentere mot tallene jeg har fra nåværende strømleverandør og jeg kunne endt opp med å betale dobbelt så mye som jeg gjør i dag. Dette er ikke bra da man lett kan gå på limpinnen i en travel hverdag.
Hei, takk for din tilbakemelding. Her har nok ikke selger fått frem sitt budskap med fastpris. Siden strømprisene har blitt mye mer volatile, så kan fastpris være et godt og trygt alternativ for de som ønsker forutsigbarhet. Men ingen kan på forhånd si om det vil være billigere eller dyrere med fastpris enn spot, for ingen kan spå fremtiden. Vi har også kampanje på spot som er veldig bra, om det kunne vært noe for deg :) Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noen spørsmål. Hilsen Kilden Kraft
Selger lover en ting, men det du får er noe helt annet. Styr langt unna dette selskapet.
Hei, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan finne ut av denne saken. Hilsen Kilden Kraft
At de i tillegg beregner noe som heter Forvaltningsresultat. Det står at Forvaltningsresultat er "en pris avtalt i perioden". Dette gjør jo at du betaler omtrent 2 ganger spotprisen. Helt vanvittig.
Dårlig service. Ingen hjelp da jeg ville si opp avtalen. Hun la bare på røret 2 ganger.
Hei Kari, Dette er ikke slik vår kundeservice opererer, her må det ha skjedd en misforståelse. Vår kundeservice ønsker alltid å hjelpe, ta gjerne kontakt igjen så vi kan få ryddet opp om dette har vært en misforståelse.
Ble oppringt og lovet gull og grønne skoger, men etter å ha sjekket ønsket jeg å kansellere. Forferdelig kundeservice! Først finner de ikke at de har ringt meg, så finner de ikke avtale, så sier de at de ikke har mottatt epost. Først da jeg sa at jeg ville ta dette videre fant de dette og motvillig godtok angre skjema. Hold dere unna disse!!! Ble oppringt
Ble oppringt av deres selger som blant annet påstod at jeg med et årsforbuk på 18000 kWh kunne spart kr. 12000 i 2023, med deres forvaltningsavtale. Altså spart 72 øre pr KWh i forhold til spotprisen, slik han uttrykte det. Jeg har hatt ca. 60 øre i snitt kraftpris i 2023, og vil på stå at hans salgsmetoder ligner mer på svindel og villedning. Styr unna Kilden kraft uansett 🥲🥲