Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De går høyt ut og påberoper seg noe av landets beste når det gjelder kundeservice. Den siste kundebehandleren jeg snakket med for noen minutter siden brølte til meg i telefonen da jeg forklarte hvorfor jeg ikke godtok den siste fakturaen de sendte. Med priser på 75,5 øre pr. kilowatt. De kaller det Folkepakka pris. Og med liten skrift et sted i virvarret på siden deres står det at dersom du ikke oppretter e-Faktura før du får den første fakturaen, da er de i sin fulle rett til å ta 75,5 øre. Og hvis du er rask og oppretter e-faktura, så får du likevel 75,5 øre i pris. Du må ringe og klage og krangle for å få avtalt pris, som ofte i utgangspunktet er direkte tap for GNP. Men de henter seg inn ser det ut som med dobbeltakturering - fakturerer samme periode flere ganger, over flere fakturaer, slik at det blir vanskelig for forbrukerne å følge med i svingene. Det virker på meg som de lurer kundene trill rundt. Og det virker på meg som de prøver seg hele tiden med andre og høyere priser enn avtalt, for å se om det går. De satser kanskje på at et fåtall av kundene plukker fra hverandre fakturaene for å sjekke. De som oppdager forsøket på lureri, får utrolig dårlig behandling på kundeservice. Min totalvurdering etter ca 1 år med dette selskapet er at jeg opplever de som meget useriøse og lite troverdige. Det minner om svindel og bedrag.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Uoversiktlige fakturaer som ikke følger mnd. skifte. Meget dyr strøm.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ingenting er brae med dem. Komplisert faktura. Dobbelet opp fakturering for samme periode. Lovet meg for en gratis måned, men fikk ikke det. Hold dere langt unna, bare svindel
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pris på 77 øre kwh er svindel. Vilkåra for å bryte avtalen er på grensa til økonomisk svindel pga kostnaden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vi ble oppringt av GNP energy å fikk det vi trodde var en fin avtale. Men bare en liten uke senere så ringte Norges Energi oss å ga oss ett godt tilbud for å få oss tilbake, da vi tross alt har brukt dem i 5 år. Dette tilbudet ville vi benytte oss av da vi tross alt er veldig fornøyd med Norges Energi. Idag fikk vi en faktura fra ELX energy på over 1800 kr i brytningsgebyr! Det er tydelig at det er gnp enery som har sendt ut dette, da de er den eneste strømleverandøren som vi har «brutt» med! Etter ei uke! Norsk lovverk sier vell gjerne at du har to ukers angrerett, å bytte tilbake til det gamle firmaet etter ei uke går helt klart under angreretten. Bare svindel! Forbrukerrådet neste.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler meg veldig lurt, betaler alt for mye, mange hundre kroner i forskjell på idag og ifjor, helt forferdelig. Jeg har minstepensjon, og betaler 1000 kroner i måneden for strøm på en 30 kvadratmeter stor leilighet, der det ikke engang står på varme nå. Da jeg nølte og ville si nei til denne avtalen, var han såpass lur han som ringte fra Oslo Kraft og sa det var en avtale de hadde med mitt daværende strømselskap, den gikk jeg selvfølgelig på og i tillegg fikk jeg jo 3 mnd GRATIS strøm, haha jaja, betaler igjen de 3 mnd glatt ganske raskt!!! Så, vinninga rett opp i spinninga, veldig uprofft å lure folk slik i verdens beste land å bo i - vet politikerne om at strømleverandørene holder på slik, det må jo koste staten mye penger, når folk må gå på NAV for å få betalt strømregninga si?!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig bra kundeservice. Trur det er eit lurt trekk at de som selskap kontaktar kundar på denne måten.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy