Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler meg veldig lurt, betaler alt for mye, mange hundre kroner i forskjell på idag og ifjor, helt forferdelig. Jeg har minstepensjon, og betaler 1000 kroner i måneden for strøm på en 30 kvadratmeter stor leilighet, der det ikke engang står på varme nå. Da jeg nølte og ville si nei til denne avtalen, var han såpass lur han som ringte fra Oslo Kraft og sa det var en avtale de hadde med mitt daværende strømselskap, den gikk jeg selvfølgelig på og i tillegg fikk jeg jo 3 mnd GRATIS strøm, haha jaja, betaler igjen de 3 mnd glatt ganske raskt!!! Så, vinninga rett opp i spinninga, veldig uprofft å lure folk slik i verdens beste land å bo i - vet politikerne om at strømleverandørene holder på slik, det må jo koste staten mye penger, når folk må gå på NAV for å få betalt strømregninga si?!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig bra kundeservice. Trur det er eit lurt trekk at de som selskap kontaktar kundar på denne måten.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk først et godt inntrykk med et godt tilbud med gratis strøm i en mnd. Men nå er skepsisen påskrudd. Stikker antagelig etter bundet periode.
Hei, Det er leit å høre at du er skeptisk. Vi er opptatt av å ha fornøyde kunder, noe vi også heldigvis har flest av. Dersom noe skulle være uklart for deg er du hjertelig velkommen til å ringe oss 21651000 eller sende oss en mail [email protected] og vi vil raskt kunne hjelpe deg. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Jeg har hatt vannvittige priser om vinteren på strøm fra dem! Har sammenlignet med andre leverandører og fant ut at GNP Energy var aller høyest. Jeg betalte mer enn kr 1000.- mer enn den billigste som fins. I tillegg har de også brytningsgebyr. Jeg vet ikke hvorfor men jeg fikk to avbrytningsgebyrer i slutten. Hvis de radene med avbrytningsgebyrer pekte på måneder så burde GNP Energy uttrykke seg bedre, for at jeg forstår ikke hva betyr to ganger avbrytningsgebyr på faktura uten nærmere forklaring!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Kan ikke finne ut om jeg har avtale med selskapet. De sender kun ut en SMS med ett fakturanummer som skal betales. Ingen konto eller beløp. Mafia
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Lovade billig ström og er tidernas dyraste. Lär att hålla era löften när ni säljer er inne kunder.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det eneste som har vært bra med Oslo Kraft/ GNP ENERGY, er tilbudet de satte fram per SMS når jeg vurderte dem som strømleverandør. Etter det har det vært brudd på nesten alt. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng, hadde jeg gjort det. Prisene har aldri vært i nærheten av det som var tilbudt per SMS, måten de fakturerer på var heller aldri nevnt i SMS deres, osv., osv. Når jeg fikk endelig avregning/ faktura for brukt strøm i Mars 2018, hvor de fakturerte meg maks. per kWh. 75,5 øre, bestemte jeg meg for at nå er det slutt. Jeg har nå gjort avtale med ny strømleverandør, og de tar seg av alt det formelle vedrørende skifte.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy