Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De forlanger mye mer enn andre. Fikk regning som er horribel. Nesten 3 dobbelt av det selskapet vi brukte før. Vi bruker ikke halvparten av det de forlanger en gang. Valgte å bytte. Styr unna dette selskapet. Vi vet hva vi bruker. Alt av lys vi har er ledd. Minimalt med varme på inne. Det vi bruker av strøm må vi bruke.
Baserer inneværende mnd.'s faktura på forrige mnd.'s regning samtidig som de trekker fra / legger til differansen mellom det som var innbetaling forrige mnd. og forbruk (tror jeg). Dette kan slå svært skjevt ut. Eks. På 4 mnd varierte regningen fra 13000 kr første mnd til ÷ 10000 siste mnd. Dette kan jeg ikke leve med.
Vi ble oppringt og tilbudt en avtale kalt folkeakademiet hvor vi skulle få blandt de 3 beste prisene på markedet til enhver tid. Ved rask sjekk nå, så er det pr.dato 30 beste avtaler etter en rask sjekk hos forbruker rådet. I tillegg, så krever de forskuddsbetaling for strøm vi enda ikke har brukt. Vi er nå på let etter ett mer seriøst selskap, med økonomi nok til at ikke kundene må fungere som bank .
Føler oss lurt og ruinert. Vi betaler dobbelt så mye som andre med omtrent samme forbruk
Jeg lot meg lure av et lokketilbud fra Tinde energi i mai 2021, men var stort sett fornøyd med dem. I sommer ble jeg overført til GNP energy, og fikk en mystisk avtale "Familiepakka", med ubegripelige regninger, høye priser og forhåndsbetaling. Når jeg nå i desember fikk et krav basert på fantasiprognoser om skyhøye priser i desember, somlet jeg meg omsider til å bytte. Jeg ser på tilbakemeldingene på Tinde energi at de har byttet masse kunder fra GNP over til Tinde i sommer (Jeg trodde kanskje Tinde var konk eller noe) og gjort det samme svindeltrikset med å bytte til ugunstige avtaler i samme slengen. Disse to firmaene bør man åpenbart styre langt unna.
Vennlig dame som hjalp meg og ordnet opp pr telefon.
Har kontaktet kunde service gang på gang anngående en god del penger jeg skulle hatt etterbetalt, og ingenting skjer? Ventet flere måneder. Får bare samme svaret gang på gang at det desverre er forsinkelser. Da dette er penger jeg kunne trengt veldig før jul, er jeg enormt skuffet og glad for at jeg endelig har fått byttet til en annen strøm leverandør, og har vel nå fått halvert strøm regningene, som hos GNP har vært sky høye Svindel og bedrag fra ende til annen Og enormt skuffet over GNP som strømleverandør Aldrig mer