Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg lot meg lure av et lokketilbud fra Tinde energi i mai 2021, men var stort sett fornøyd med dem. I sommer ble jeg overført til GNP energy, og fikk en mystisk avtale "Familiepakka", med ubegripelige regninger, høye priser og forhåndsbetaling. Når jeg nå i desember fikk et krav basert på fantasiprognoser om skyhøye priser i desember, somlet jeg meg omsider til å bytte. Jeg ser på tilbakemeldingene på Tinde energi at de har byttet masse kunder fra GNP over til Tinde i sommer (Jeg trodde kanskje Tinde var konk eller noe) og gjort det samme svindeltrikset med å bytte til ugunstige avtaler i samme slengen. Disse to firmaene bør man åpenbart styre langt unna.
Vennlig dame som hjalp meg og ordnet opp pr telefon.
Har kontaktet kunde service gang på gang anngående en god del penger jeg skulle hatt etterbetalt, og ingenting skjer? Ventet flere måneder. Får bare samme svaret gang på gang at det desverre er forsinkelser. Da dette er penger jeg kunne trengt veldig før jul, er jeg enormt skuffet og glad for at jeg endelig har fått byttet til en annen strøm leverandør, og har vel nå fått halvert strøm regningene, som hos GNP har vært sky høye Svindel og bedrag fra ende til annen Og enormt skuffet over GNP som strømleverandør Aldrig mer
vi ble flyttet fra tinde til gnp energy og fikk strømrekning på over dobbelt så mye som vi bruker. brukte to mnd på å bytte strømavtale også for de var så lite sammerbeidsvilllige. styr unna!
Jeg ble kunde hos GNP juli 2021 jeg merket jeg måtte betale så mye for strøm pluss forskudd betaling på over 10000kr . Jeg ble misfornøyd og jeg har byttet til andre strømleverandør i september men jeg ser aldri sluttoppgjøret . Nå jeg vil ha tilbake forskuddet beløp som jeg hadde betalt men jeg fortsatt ser ingen utbetaling av tilgode beløp .
Bare kluss med faktureringer. Ble overført ufrivillig fra et annet selskap, og byttet ganske kjapt videre. Rakk likevel å oppleve feilfaktureringer og rotete fakturaer den korte tiden jeg var kunde. Selskapet til en med dårlig forretningsrykte bør si noe…. Hyggelige damer på kundeservice var et pluss!
Har på en måned måtte betale over 5000kr ekstra i strømregning pga av avtalen GNP-energi har lurt meg inn i. Jeg har bedt om å få regning hver måned på faktisk forbruk. Jeg har aldri bedt om en variabel strømavtale. Det resulterte i en regning på 7600kr i oktober.