Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siden jeg snakket med en kunderådgiver fikk vi det til så jeg betaler etterskuddsvis istedenfor forskudd.
Hei Ole K Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at det løste seg med etterskuddsvis, istedenfor forskudd . Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Veldig pågående for å få meg som kunde. Men etter vel 1 mnd fikk jeg beskjed om prisøkning.
Hei Nina Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du er misfornøyd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet. Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk gjerne dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed her. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Har gratis strøm i 3 mnd, kanskje sparer GNP mer enn meg.
Hei Robert H Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så fint at strømmen din også kommer frem. Konkurranse av prisene gjør at vi har fått inn gode kampanje avtaler :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en topp dag og takk som valgte oss. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har ikke signert kontrakt med dem. Og de sender inkassovarsel. De tar ikke telefon på support. Og det tar lang tid å få svar på mail. Styr unna
Hei Tony Takk for tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, dette hørtes rart ut. Tlf og mail funker helt fint her. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet, slik at vi kan finne ut av dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Fagre lovnader om lavere kostnader ved bruk av GNP Energy stemte ikke. Ser fram til at bindingstiden er over om noen måneder, og jeg kan forlate dette dritselskapet.
Hei Steinar Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi deg rask i data-systemet. Vi har flere avtaler hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk gjerne dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed her. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Suger pengene ut av folk. Langt dyrere enn de jeg bytta ifra, og som de angivelig skulle være bedre enn. Nei, større løgnhalser skal jeg lete lenge etter.
Hei Per Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Det er svindel, når man må betale det dobbelte pr kwh som hos hvilket som helst annet strømselskap.
Hei Ivar Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva du betaler. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy