Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De holder ikke det de lover. Betaler mer enn avtalt. Kundeservice er dårlig, så og si umulige å snakke med. Alt for lang oppsigelsestid! Styr unna!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk ny regning i dag, 3 måneder etter at avtalen med de var sagt opp. Kontaktet de på telefon og da var det plutselig problemer med å hente opp fakturaen min.
Hei, Kan ikke svare privat avtale, da jeg ikke har noe personalia på deg. Vår fakturapartner har tekniske problemer, slik at vi ikke får åpnet fakturaene. Dette er selvfølgelig veldig uheldig og de jobber med saken. Send oss gjerne en mail på [email protected], og vi vil sende deg fakturaen så snart systemene tillater det. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy
Ikke under noen omstendigheter bruk dette selskapet som nå heter oslo kraft! Ikke la dere lure! Jeg fikk 2 regninger på 1 mnd. Fikk regning i juni for mars, som skulle være gratis strøm- mnd. Makan til selskap skal du lete lenge etter. Fikk også 2 sluttregninger. De skylder meg 780 kr etter alle regninger og sluttoppgjør (betalt ALT for mye). Disse pengene har jeg ikke fått! Bare fått kredittnotaen! HVOR BLIR DET AV PENGENE???
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg fikk opplyst at jeg var 1 av 50 som ble oppringt som vinner av halv pris på strøm i 3 måneder på 50 ørekwh. Dette var en konkurranse jeg hadde deltatt på som jeg ikke kunne huske. Betingelsen var at jeg skrev nye 12 måneder. Er dette noe for lotteritilsynet? Delen er like bra som rimeligste spotpris per i dag, og om 3 måneder garanterer de en strømpris innenfor TOP 10 laveste spotpris. Ok, så det dette er at jeg gambler et ekstra halv år eller om de legger de til de 6 månedene jeg allerede har på at GNP skal klare å gjøre det like bra som de 10 beste. Det er nesten som de gambler på mine vegne... Vi vinner hvis du binder, men kunden vinner kanskje?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før så det var dumt bytte. Er ingen som skifter leverandør for å få dyrere strøm.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pass dere for disse. De lurer deg til å tegne 5 års avtale og begynner å fakturere dere 3 måneder på forskudd fra dag 1 på forventet forbruk. Fikk regning på over 6.000 kr nå etter å ha sagt opp avtalen. IKKE LA DERE LURE.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy