Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg fikk opplyst at jeg var 1 av 50 som ble oppringt som vinner av halv pris på strøm i 3 måneder på 50 ørekwh. Dette var en konkurranse jeg hadde deltatt på som jeg ikke kunne huske. Betingelsen var at jeg skrev nye 12 måneder. Er dette noe for lotteritilsynet? Delen er like bra som rimeligste spotpris per i dag, og om 3 måneder garanterer de en strømpris innenfor TOP 10 laveste spotpris. Ok, så det dette er at jeg gambler et ekstra halv år eller om de legger de til de 6 månedene jeg allerede har på at GNP skal klare å gjøre det like bra som de 10 beste. Det er nesten som de gambler på mine vegne... Vi vinner hvis du binder, men kunden vinner kanskje?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før så det var dumt bytte. Er ingen som skifter leverandør for å få dyrere strøm.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pass dere for disse. De lurer deg til å tegne 5 års avtale og begynner å fakturere dere 3 måneder på forskudd fra dag 1 på forventet forbruk. Fikk regning på over 6.000 kr nå etter å ha sagt opp avtalen. IKKE LA DERE LURE.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
A year ago one of their representative called and ask me to try their subscription for free for a month and asked me to discontinue in case you don't want to keep it. Now I am staying in norway on a work permit and not very good in Norsk language so he explained me everything in English at that moment everything looks fine and transparent. So he asked me to reply OK to a message that he will send on my phone. The message was in Norsk but he insisted it contains the same information that he told me over the phone so i replied yes. But then when i wanted to cancel the subscription they add another clause that i have to pay some amount for each month even though your subscription is canceled. This was not informed at the first time and now they forwarded the bills to debt collection company and they have been sending me bills every month. This is clear case of fraud and False information. Please help me where should i report this fraud to?
Hi, We are sorry to hear this, please contact our customer service on telephone 21651000 or email [email protected], and we will do our best to try to help you. Have a nice day.
De kan tilbud tidligere, hvis de har tilbud som kan passe kunden. Oppfølging er bra.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Brukte angreretten innen fristen, og fikk beskjed om å betale den strøm som ble brukt fram til bytte igjen, greit, men så dumper inkasso og brytninggebyr 1650 kroner!!! Skal kontakte elklagenemnda, forbruksråd, Eidsiva - de kom 2 til meg selgere, ene viste siden med kun gode anmeldelser sef, etter jeg takket ja, så fant ut denne siden, og brukte ANGRRETT. Hun andre ringte opp igjen og var misfornøyd med at jeg angret, dernest har hun som det råtne individet hun er bestemt seg for å gjøre liv surt, og 1650 brytn gebyr...blir ikke aktuelt heller da jeg har mitt på det tørre.....F 'S GNP, DE ER NOEN TROLL SOM DERE MÅ HOLDE DERE LAAANGT UNNA....
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy