Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg fikk vite av min strømleverandør at gnp driver med svindel. Ble det ikke byttet leverandør. Men det kommer regning på 3300 kr for avtalebrudd. Som jeg ikke er enig i. For i denne summen er det og for 1 mnd m strøm.. Som jeg aldri har fått. Ringte de. Fikk en mail adresse som jeg har sendt flere mail til. Null svar. Lindorf krever vel inn pengene, samarbeider med svindlere de og. STYR UNNA!!!!! Forventer kreditnota fra dere.
Hei Linda Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde oss som dette. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og finne ut av dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har ( det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på den strømavtalen som du bestilte og vi strømlevrandører får beskjed fra netteier hva en kunden har brukt i strøm pr mnd ) Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger fra kunder våre. Du kan gjerne sjekke dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og igjen takk for tilbakemeldingen din. Mvh GNP energy
Prisen pr. kWh jekkes opp hele tiden! Beskjeden på "min side" hos GNP sier sitt! Når alle andre setter ned prisene! Prisvarsling: Fra og med 12.03.2020 endres påslag for ditt produkt til 8,875 øre/kWh.
Hei Ola N Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Ble først ringt opp og ble fortalt at jeg var 1 av 20 finalister i en konkurranse om en bodum kjøkkenmaskin. Og siden jeg da var blandt de 20 så var jeg sikret en såkalt "trøstepremie" der selger la det frem at de skulle gi meg rabatt på min nåværende strømpris ned til 19 øre per kwh i 2 mnd, uten at jeg da nødvendigvis trenger og bytte strømselskap. Det blir såvidt tydeligere utover samtalen at det er snakk om å bytte til GNP energy. Jeg leser erfaringer her inne og bestemmer meg fort for ikke å bytte. DERETTER ringer det en annen selger videreført av min kjæreste som var med i samme konkurranse. Jeg spør så fint om hun også var blandt finalistene i topp 20. Dette skjønte selgeren ingenting av, og avkreftet at det var noe som helst topp 20. men fortsetter med å tilby nøyaktig samme tilbud som tidligere selger tilbydde. Nemmelig 0.19 øre per kwh i 2 mnd. Passe oppgitt etter disse samtalene..
Hei Andreas T Takk for tilbakemelding, synd å lese det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Jeg er lurt til dette selskapet som har 12 mnd bindingstid! Ser at prisen er mye høyere enn det jeg kunne fått fra andre selskaper.
Hei Kristin Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har ikke styring!!! Kom dere bort fra markedet. Skriver man for mye er d feil, finn ut av hvordan gjøre forbedringer selv!!!
Hei Margrete M Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplever dette. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på hva du mener og ønsker. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk dette gjerne på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga beskjed, vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem. Han har ikke bestilt noe strøm fra GNP. De viser til en tekstmelding som min far ALDRI har sendt. Sjekket telefonen hans og ingen melding har vært sendt fra ham eller mottatt av ham. Så får han beskjed om at dette har blitt slettet, etter at han ga beskjed om at det er politianmeldt. Nå er de f#%n så frekk at de sender regning igjen med gebyr. Burde vært sperret inne de som driver med slik dritt. Det er ren svindel. Fatter ikke at det hele tatt er mulig å kunne holde på slik uten å bli straffeforfulgt. Men politianmeldelsen står fremdeles og det blir tatt kontakt med politiet igjen.
Hei Rune B Takk for tilbakemelding. Synd at din far opplevde det slikt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med dere og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.
Hei Georg Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg ) Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy