Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg har skiftet strømavtale og får en faktura på kr 600,00 + 150 i moms, til sammen kr 750,00 Er det flere som har fått faktura for brytningsgebyr og hvordan forholder dere til dette. Det med "ingen bindingstid" er jo da bare svindel. Hører gjerne andres erfaringer.
Hei Reidar K Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg. Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvilken avtale du har. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy
I have received a call from Kristiin, she was very friendly and helpful.
Hi Adam Thank you very much for the nice feedback. We appreciate that. Wishing you a TOP day. Regards GNP Energy
Opp gjennom årene har jeg hatt mange forskjellige strømleverandører. Jeg byttet til GNP Energy etter å ha lest en artikkel om at enkelte aktører ikke tok seg betalt, men faktisk betalte deg for å være kunde. Dette var på grunn av forholdene i strømmarkedet på den tiden, og gjaldt kun for en kort periode. Jeg tenkte at dette var for godt til å være sant, men var villig til å teste det ut. Jeg ble positivt overrasket; Aldri før har jeg opplevd så lave strømregninger. Det eneste jeg måtte betale for var nettleien til eier av strømnettet. Selv om den ovennevnte perioden nå er over, er strømregningene fortsatt lave. Jeg må derfor si at jeg er veldig fornøyd kunde, så langt.
Hei Linda S Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Ønsker deg en TOPP dag. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Fikk en regning på strøm og nettleie. Rask svar på kundeservice.
Hei Ronny M. H Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Ønsker deg en TOPP dag. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Fikk faktura på mail, selv om avtalen var sagt opp. Faktura for samme periode fra annen leverandør. Etterlyser infotmasjon om fakture via tlf. Skulle få den på mail. Venter fortsatt
Hei Torill L Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en TOPP dag. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Jeg har vært kunde hos GNP flere måneder nå, og har aldri hatt noe problemer. Veldig bra pris. Hadde også flere samtaler med kundeservice og det var altid veldig hyggelig, veldig profesjonelle ansatte med mye vilje for å hjelpe. Alltid rask og enkelt. Jeg vil anbefale GNP Energi som strømleverandør til alle! Utmerket opplevelse!
Hei Isidor Takk for tilbakemeldingen din. Det settes vi pris på. Så hyggelig at du også har vært kunde i flere mnd og at vi har profesjonelle ansatte med mye vilje for å hjelpe. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
GNP lovte å subsidiere strømmen i 6 måneder, og har innfridd sitt løfte.
Hei Torgrim Takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi pris på. Så hyggelig at vi er en drømmeleverandør :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy