Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Savner et bedre grensesnitt for "Mine sider" hvor jeg til enhver tid kan se hvilken avtale som gjelder for meg og ikke minst hvilken pris denne avtalen har fortløpende. Vil også kunne bytte avtale på "Mine sider"
Privatkunder får en regning på forskudd i stedet for etterskudd. Jeg som driver et eiendomsselskap får på etterskudd. Dette er hverken svindel eller rot. Virker 100% - Har begrenset min strømregning til en max.pris og det er bare bra. Binding på 5 år - veldig greit fordi jeg nå har en fast maxpris og det er akkurat hva jeg ønsket. De som ikke kan gå for dette må selv ha en forkludret opplevelse av hva som er riktig og galt.
Jeg falt for en deal der andre måned i abonnementet var gratis. Det var en vintermåned, så det ble opprinnelig en ganske god deal, og jeg klarte å "prute" ned bindingstiden. Prisen per kWh har vært helt ok frem til sommeren. Ikke kjempebillig, men jeg har et lavt forbruk så jeg tenkte "pytt pytt". Men nå kom regningen for august. Strømprisen i august 2018 i Oslo var høy, men GNP sin "forvaltningspris" lå mer enn 35øre over markedspris/spotpris. Det er nesten 70% over, og en kilowattpris på 89,90, altså nesten én krone pr. kWh. Hvis det er slik GNP forvalter sine kunder med "forvaltningspriser", vil jeg anbefale alle å styre langt, langt unna.
Oversiktlig og greit 🙂 Greie avtaler, oversiktlig faktura rett i nettbanken
Jeg bytter ofte leverandør etter pris og valget har falt på GNP flere ganger.
Selgeren presenterte seg som Skagerak energi Har ikke benyttet oss av strøm fra dem men må likevel betale brytningsgebyr. De besvarer ikke mail og istedenfor sender de saken videre til inkasso "Lindorf" Så spørsmålet mitt er Hvilken lov er det som beskytter disse simple tyver
God kundeservice hvor slipper å vente lenge på svar. Egen logg inn min side med god oversikt over abonnement og fakturaer.... Flinke til og si ifra i god tid hvis kommer prisendringer på abonnementet... Jeg er kunde hos dere pga god pris, service og god oversikt over abonnementet på min side... Dere er en av få med egen logg in min side hvor kundene har full oversikt.... Noe Agva og telinet ikke har👍