Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalen om strømpris var at jeg skulle få strøm til laveste pris. Da jeg fikk regningen var prisen tre ganger så høy som de billigste på markedet. Jeg pleide å få en månedlig regning på ca. kr.1000- , men fikk nå en faktura på kr 4715-. På forespørsel fikk jeg opplyst at det ikke var de tre rimeligste, men blant de ti rimeligste og at jeg måtte betale for to måneders forskudd til samme skyhøye pris. Jeg ba da om umiddelbar opphold av kundeforhold. Da var beskjeden om at jeg måtte betale kr.150 pr mnd. for å bryte avtalen. For et år blir det 1800- kr. Nesten tre måneder etterpå hadde jeg ikke fått noe sluttoppgjør og måtte ringe for å be om det. Det var heller ingen spesifisert faktura, men bare en ferdig sum som det ikke ble forklart hvordan en hadde kommet fram til.
Hei Carl H. T Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Dyreste strøm ever. Spotpris x 5. Ren svindel og 12 måneders bindingstid. Når gjennomsnittspris er 12,4 øre inkl mva priser GNP til 72 øre. Styr unna!
Hei Brita Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Håpløse regninger. Synes bedragersk. Fraråder alle som kommer i kontakt med dette til å avbryte straks.
Hei Eivind Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningene dine. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Har aldri betalt så mye for strøm noen gang! Alt de sier er løgn, ble lovet en fastpris på 39øre. Etter 3 måneder oppjusterte de prisen gradvis, på et verste var jeg opp i 1,40kr. Betalte 2400kr for strøm en måned, med ett rekkehus på 115kvm der vi bruker vedfyring og varmepumpe. Vurderer å ta saken videre, slike selskap burde ikke få holde på på denne måten. Kan umulig være lovlig.
Hei Anette Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om din faktura. Vi har mange kunder som er fornøyd med avtalen sin hos oss. Håper du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Dette firmaet sender ikke faktura, men sender deg oppkrav, uten KID og kontonr. med referanse til den fiktive fakturaen. Så kommer inkassovarslet med påslag som må betales. Styr unna dette firmaet.
Hei Kai Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du mener. Vi sender ut faktura med kid og kontonummer til kundene våre. Hva sto du oppført med i ditt kundekort hos oss.. kanskje det har skjedd en feil hos deg? Ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Hei, jeg fraråder alle til og inngå avtale med GNP. De kommer med tilbud som de ikke kan overholde. Når jeg referer til tilbudet, så får jeg beskjed om at dette tilbudet ikke er gyldig da jeg ikke er ny kunde. Jeg har vært medlem hos Norgesenergi i mange år helt til nå. Hvordan de da kan si at jeg ikke er ny kunde? Nå blir det turen tilbake til en leverandør som ser sine kunder og som tar kundeservice på alvor. Styr unna GNP
Hei Espen J Takk for tilbakemelding din og synd å lese at du opplevde det slikt. Gamle avtaler kan gå ut av sortemanget vårt og nye kommer inn fra strøm-forvalterne. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Skulle få gratis strøm i 3 mnd, med bindingstid på 12 mnd. Strømbudjsettet vårt har eksplodert de siste mnd. Denne mnd fikk vi ikke faktura via autogiro, men purring har vi fått. Vanskelig å få tak i de i disse tider, da de kun har åpningstid 4 timer ila dagen.
Hei Christine F Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy