Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna. Dette er et selskap som er profesjonell til å lure kunder. Om du inngår kontrakt med selskapet havner du opp med dobbelt strømregning på sikt. Kontrakten er også umulig å komme i fra uten at det vil koste deg en formuende.
Hei Tirild H. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
GNP GRATULERER MED NORGES DYRESTE STRØM. Jeg fikk tilbud fra GNPs selger at strømprisen ikke skulle bli høyere enn 30 øre kw/time i løpet av året. Han fortalte heller ikke at jeg ble forhåndsfakturert med 6 X så høyt forbruk. (mitt forbruk august 523 kwtimer, fohåndsfakturert GNP meg med 3199 kwtimer til en pris på 89.50 øre/kwtime) Her er hva jeg måtte betale: Strømpriser - folkepakka: August 2018: 89,50 øre/kwtime. Norpools pris 61,85 øre/kwtime September 2018: 90.50 øre/kwtime. Norpools pris 55.94 øre/kwtime. Oktober 2018: 92.75 øre/kwtime. Norpools pris 49.51 øre/kwtime. November 2018: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 57.77 øre/kwtime. Desember 2018: 107.63 øre/kwtime. Norpools pris 63.50 øre/kwtime Januar 2019: 106.380 øre/kwtime. Norpools pris 68.23 øre/kwtime Februar 2019: 103.12 øre/kwtime. Norpools pris 56.44 øre/kwtime Mars 2019: 98.88 øre/kwtime. Norpools pris 51.07 øre/kwtime April 2019: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 49.78 øre/kwtime Tillegg måtte jeg betale kr 49.- pr mnd + nettleie for å ha Norges dyreste avtale. Gratulere :)
Hei Geir. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Grovt svindelforsøk med falske regninger! Jeg skiftet strøm leverandør fra disse til et annet selskap med en langt lavere pris for 4-5 måneder siden. Plutselig sender GNP nå en saftig regning på flere tusen for levering av strøm.. Som jeg heldigvis har på papir og faktura som viser riktige datoer og alt, på at jeg har betalt forbruk til det nye selskapet, og at jeg har absolutt alt på det rene! Dette er svært alvorlig og kommer til å bli politianmeldt. At et større selskap spekulerer på denne måten at en del av kundene betaler på autopilot da det er vanskelig å sette seg inn i datoer og overtagelse osv. er helt groteskt! Dette er helt hinsides hvordan et selskap velger å opptre. Har ikke ord!
Hei Jan E. Takk for din tilbakemelding. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected], så kan vi få sjekket opp ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy.
Ble fortalt av dørselgere at Folkepakka garanti vare en spotpris avtale med et pristak. Dette hørtes jo veldig bra ut. Men når faktura kommer så ender du opp med og betale mye mer en du blir lovet. Pristaket skulle ikke være en fastpris men en makspris. Men med utredningene til GNP så blir dette en fastpris da deres "utregning" har feil estimering av forbruk samt strømpriser som er så høye at man skulle tro de hadde trykket på tastaturet i blinde for å gi kundene en høyest mulig pris. Kundeservicen er motbydelig og de har en "fiendtlig" innstilling og er ikke litt behjelpelige. STYR UNNA GNP! Hva de nå enn lover så er det lureri. Ikke la dere lure av dette selskapet som må bytte navn oftere en folk bytter sokker for at de skal klare å lure nye kunder inn i kundeforhold hos de.
Hei Kristine. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Oppdaget nettopp til min store skrekk at selskapet fakturerer over dobbel strømpris!! Jeg trodde nettleia var inkludert i prisen, men oppdaget nå at det er den ikke. Dette er svindel og bedrag. Man blir fortalt at GNP forhandler frem gunstige priser for sine kunder, og at disse ligger UNDER alle andres. Min årskontrakt er nettopp gått ut, og jeg skifter nå leverandør på dagen!
Hei. Vi ønsker fornøyde kunder, så trist at du ikke var det. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på telefon 21651000 eller [email protected], så kan vi se om vi kan finne en god avtale for deg. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy.
dyrt og finner ikke ut min kontrakt og får ikke svar på mine spørsmål. 100,- i fastleid gebyr andre har 19,- og ett års binding tid med 150:- i bot for hver måned hvis jeg sier opp før. Svindel.
Hei Reza. Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
En av få leverandører som opererer med gebyr for å si opp avtalen innen et år. Får stadig telefoner med "tilbud" som bare gjør at avtalen forlenges igjen og igjen, noen ganger med "tilbud" det i etterkant viser seg at de ikke hadde anledning til å gi likevel - uten at de sier noe om det. Et par ganger i året sendes det ut SMS om at kunde har sagt opp avtalen (noe som ikke stemmer), slik at avtalen må fornyes (for å unngå bruddgebyr) og kan løpe ut i det uendelige. STYR UNNA!
Hei Hermann. Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy