Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppdaget nettopp til min store skrekk at selskapet fakturerer over dobbel strømpris!! Jeg trodde nettleia var inkludert i prisen, men oppdaget nå at det er den ikke. Dette er svindel og bedrag. Man blir fortalt at GNP forhandler frem gunstige priser for sine kunder, og at disse ligger UNDER alle andres. Min årskontrakt er nettopp gått ut, og jeg skifter nå leverandør på dagen!
Hei. Vi ønsker fornøyde kunder, så trist at du ikke var det. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på telefon 21651000 eller [email protected], så kan vi se om vi kan finne en god avtale for deg. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy.
dyrt og finner ikke ut min kontrakt og får ikke svar på mine spørsmål. 100,- i fastleid gebyr andre har 19,- og ett års binding tid med 150:- i bot for hver måned hvis jeg sier opp før. Svindel.
Hei Reza. Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
En av få leverandører som opererer med gebyr for å si opp avtalen innen et år. Får stadig telefoner med "tilbud" som bare gjør at avtalen forlenges igjen og igjen, noen ganger med "tilbud" det i etterkant viser seg at de ikke hadde anledning til å gi likevel - uten at de sier noe om det. Et par ganger i året sendes det ut SMS om at kunde har sagt opp avtalen (noe som ikke stemmer), slik at avtalen må fornyes (for å unngå bruddgebyr) og kan løpe ut i det uendelige. STYR UNNA!
Hei Hermann. Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble lurt til og bytte til GNP, fikk en såkalt gratisperiode men når den var over så var prisen på strømmen veldig dyr, virker som de prøver å "dra inn" pengene fra gratisperioden når denne er over. De skulle ligge topp 10 på strøm men de kom aldri under topp 80 i perioden som jeg var der. Betalte med ut av avtalen.
Hei! Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Veldig dyrt. Ikke velg noe slike firma. Jeg har gjort noe feil jeg gleder meg til og bytte etter binding
Hei Isa K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energ
De holder ikke hva de lover. Har hele tiden sendt mail for å kunne avsløre dem men de påstår at de ikke har fått mailer, men utifra svaret som kommer etter en måned har de lest mailen. De benekter dette likevel. En blir oppgitt av dette og kunder betyr ingen ting for dem. Jeg regner med at deres salgsmål er å lure kunder og de tjener vel penger på denne måten og drive. Denne salgsmåten går bare en stund tilslutt er det ingen som vil ha noe med dem å gjøre. Det er trist at det finnes slike selskaper i markedet. Hold dere unna dette selskapet. Finn heller et seriøst selskap som ikke irriterer kunder.
Hei Oddmund. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energ
Sender purringer før regninger, skylder på andre for sitt eget rot. Kunden må betale for deres rot når d kommer til stykket. Når andre oppererer med ingen bindingstid må du her binde deg og betale dyrt for det om du ikke vil være kunde hos de ut tiden. Anbefaler ingen å gå over til dette selskapet, dyre er de også selv om de påstår noe annet.
Hei Katinka M. Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjøre feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy