Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ja dette er kloakk! Selger som er innpåsliten! Sier at jeg ikke gidder å bytte, men da han lerker om gratis strøm i en måned og garantert billigere avtale enn det jeg hadde, sa jeg dessverre okay!!! Det skulle jeg aldri ha gjort! 3 måneders binding! Med forskuddsbetaling, der du også får regningen 2 ganger, der første regning bare var ett estimat, deretter reelt forbruk på regning nr 2. De tok 76 øre pr kwh. I mars april noe som nesten er 100 prosent mer enn markedspris! Da jeg nesten begynte å le av det latterlige, og ville si opp, unnskyldte de seg om at jeg hadde 6 mnd binding! Og at prisene var høyere hos alle andre leverandører. Nei! Opplyste de om at vi i Norge har Internett i disse tider og enkelt ser at at de er 100-150% høyere enn nesten alle andre! Mente da at slik var det da det gjenspeilte innkjøpsprisen hos de.... Nei sa jeg da! Fortalte de selv om deres egne innkjøpspriser, og at det eneste dette gjenspeilte var avanse... Langt fra selgers lovnad. Da ble det stille i andre enden og den stakkars kundebehandleren begynte vel å forstå at hun jobbet i kloakken.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, da vi er opptatt av fornøyde kunder. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Pris stemmer ikke, forskudd betaling var ikke med i avtalen. Prisen er høyere enn avtalen. Bindingstid og ikke noe positivt.
Hei. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Fikk kontakt med en meget hyggelig dame som veiledet meg til en god avtale.
Hei Ole, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vært kunde i 6 mnd nå. Kunne ikke vært mer fornøyd! Så utrolig god kundeservice og all riktig informasjon på bordet. Et seriøst firma med mange gode avtaler som passet for folk flest. Anbefales på det sterkeste
Hei Leonora, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De sender straffegebyr for å forlate dem, uten å informere om at de driver slik, på forhånd.
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ser ingen forskjell mellom selskapene, hoved bakgrunn bytte leverandør - pris. Hvis selskapet kan tilby en bra pris og skal ikke skifte den pris hver to uker da kan jeg bli fast kunde hos den leverandør. Inntil har jeg ikke funnet den type selskapet skal jeg flytte fra en til andre så mange ganger som nødvendig.
Hei Valentina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy har ikke holdt avtalene og klarte ikke å levere kraft til oss før vi hadde ringt dem 5 ganger etter at vi hadde tegnet et bindende abonnement. Da vi sa opp abonnementet, ringte de oss derimot med en gang, men påsto at bindingstiden vår ikke hadde utløpt selv om den hadde det med flere måneders margin.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en mail: [email protected] og vi kan given konkret tilbakemelding på ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy