Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren som ringte meg opp var meget dyktig og særdeles bevisst sine ordvalg og formuleringer. Fikk inntrykk av at de jobbet som et forvaltningsselskap som ja, skulle lete etter billigste strømpris for meg for 49 kr. mnd. Sa at da måtte jeg jo spare mer enn 49 pr. måned for at det skulle være noen vits. Selvsagt, og det kom jeg garantert til å gjøre. Alt ville forøvrig være som nå for min del, mht til fakturaer osv. Jeg stilte en del spørsmål og følte meg sikker på hva jeg idiotisk nok sa ja til. Leste ikke sms nøye nok (grr) og bekreftet altså at jeg samtykket til å BYTTE strømleverandør! Ringte de og forsøkte komme ut av avtalen men var to dager for sent ute. Spurte om de hadde opptak av samtale med selger og de påsto de hadde deler av den. Fikk aldri utskrift eller lydfil av den. Måtte bare innse at jeg skulle finlest SMSen og må være kunde der ett år. For å bli løst fra avtalen måtte jeg betale en ganske høy sum for hver gjenstående måned. Vurderte det seriøst en stund for å bli kvitt hele greia men endte med å skrive det på egen tabbekonto. Men har notert meg å bytte igjen så fort avtaletiden er over og muligens litt før også. Skulle ønske jeg hadde sett denne siden tidligere. Det er mulig strømutgiftene ikke blir høyere men misliker selvsagt sterkt å bli lurt på denne måten, for samtale med selger ga hele veien inntrykk av noe annet enn det jeg altså endte med. Hmpf ;-(
Den dyreste strøm jeg noen gang har hadt. Kommer til å forlate dere når binding er over ;(
Strømselskapet virker som om de går inn for å lure kunder til å unngå ugunstige avtaler. Strømmen har aldri før vært så dyr. Villedende, manipulerende markedsføring og telefonsalg. Dårlig service og lite kundevennlig. De oppgir de ikke har bindingstid, men har avtaletid. Vær obs på at forvaltningspris ikke er spotpris, men et mye dyrere produkt.
Veldig dårlig! Fra ca 5000,- pr. mnd andre vintre betaler jeg nå opp mot 9000,- pr. mnd. Det lukter svindel lang vei, da jeg ble lovet en god strømpris. UNNGÅ OSLOKRAFT!!!
De garanterade billigare ström än hos Los, men vi betalar mer för strömmen än vi gjorde med Los som leverantör. Los ringde för att upplysa om detta men då hade ångerfristen gått ut. Oslokraft sänder inte in upplysningar om att man skiftar till dom förän ångerfristen har gått ut.
Byttet for litt siden til en annen leverandør da "års abonnementet" var over. Ble oppringt av mobilnummer, og spurt om hvorfor jeg byttet om det var pga pris etc. Nei oppga at det var i hovedsak det at de hadde bindingstid, og at en måtte da betale for å komme seg ut, greit sa han i telefonen og sa hadet. Han visste nok at det er mangen som er forbannet på Oslokraft pga den. Han ville hvertfall ikke snakke mere med meg når jeg sa det. Styr unna. Problemet er at det er vanskelig å Google Oslokraft samtidig som de har deg på tråden med skitne triks.
Det som er bra er at de her ligger på siste plass, blir helt satt ut av deres lureri.