Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig! Fra ca 5000,- pr. mnd andre vintre betaler jeg nå opp mot 9000,- pr. mnd. Det lukter svindel lang vei, da jeg ble lovet en god strømpris. UNNGÅ OSLOKRAFT!!!
De garanterade billigare ström än hos Los, men vi betalar mer för strömmen än vi gjorde med Los som leverantör. Los ringde för att upplysa om detta men då hade ångerfristen gått ut. Oslokraft sänder inte in upplysningar om att man skiftar till dom förän ångerfristen har gått ut.
Byttet for litt siden til en annen leverandør da "års abonnementet" var over. Ble oppringt av mobilnummer, og spurt om hvorfor jeg byttet om det var pga pris etc. Nei oppga at det var i hovedsak det at de hadde bindingstid, og at en måtte da betale for å komme seg ut, greit sa han i telefonen og sa hadet. Han visste nok at det er mangen som er forbannet på Oslokraft pga den. Han ville hvertfall ikke snakke mere med meg når jeg sa det. Styr unna. Problemet er at det er vanskelig å Google Oslokraft samtidig som de har deg på tråden med skitne triks.
Det som er bra er at de her ligger på siste plass, blir helt satt ut av deres lureri.
Selskapet levere ikke det de lover. Godtar avtale kun på melding, mottar ingen angrerett skjema på et varig medium (som man har krav på) og når jeg vil gå ut av avtalen må jeg betale 150kr per måned som er igjen av bindingtiden. Prisen er også mye høyrere enn min tidligere selskap! IKKE BRUK OSLO KRAFT!!!
Etter at jeg byttet fra Eidsiva til Oslokraft sin folkepakke, har strømmen blitt dobbelt så dyr. De lovte et pristak på 27 øre, men har fakturert for 63,99 øre/kwh, når prisen hos Eidsiva og andre leverandører har vært på omkring 35 øre/kwh.
Har akkurat opplevd det samme som mange andre kunder i dag. Bare rot og tull. Nettselskapet har aldri rapportert inn på langt nær så mye som Oslo kraft sendte regning på. Jeg fortalte Oslo kraft at det var et useriøst firma der mange hadde klaget på dem, men ble da møtt av en mannlig kundebehandler som hevet stemmen og var virkelig uproff (som resten av selskapet) Jeg har byttet til mitt gamle selskap før bindingstiden utløper. Så jeg bør vel bare drite i å betale avbruddsgebyret! Absolutt en sak for forbrukerkontoret.