Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt dyrt vis strømmen sammenlignes med andre strømleverandør i merkede du må også betale 150 kr i måneden vis du bytter selskap før det er gått ett år (bindingstid på ett år)
Hei Nylund, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør og din avtale med oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og eventuelt gjøre endringer om du ønsker det. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble tilbudt fast lavpris, skulle ikke overstige 90 øre. Dette gikk de tilbake på og jeg får ikke høre lydloggen som ble tatt opp. Da jeg ikke ga meg og ville ha lydloggen fikk jeg tilbud etter 1 mnd å trekke meg fra avtalen. Det forteller meg at de har noe å skjule!
Hei Gro H. H, Det er beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker ikke å holde noe skjult for våre kunder og du skal bli informert gjeldende avtalevilkår for avtalen i både samtale med selger og SMS. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hadde avtale med dem, bare tull fra ende til annen, kjøpte hus, fikk beskjed fra verdens sureste mann at det var avtalebrudd.. etter at vi hadde snakket med dem og meldt flytting, ble oppringt flere ganger ang.avtalebrudd og regninger som kom pga avtalebrudd, fikk ordnet opp til slutt, da ble det avtalebrudd, betalte, og forbannet meg på at jeg skulle bruke resten av mitt liv til å advare folk mot GNP😖
Hei Vanja, Det er veldig synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper vi kom fram til en løsning på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Tilbydde en avtale som kunne konkurrere med de fleste andre strømselskaper. Fikk billig strøm i 2 måneder, før de slo helt om og kom med regninger hvor jeg måtte betale 3-4 ganger mer enn spotpris. I tillegg så koster det penger å bryte avtalen. Forskjellen på pris pr KW/t er såpass stor, at det lønte seg å bytte allerede første måneden. Føler meg lurt av selger fra firma, og kommer ikke til å benytte meg av denne leverandøren noengang igjen.
Hei Marlon, Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se nærmere på saken, om du ønsker det. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Selskapet har lurt oss , og fakturerer en strømpris på 299 øre per kw i midt norge for desember mnd. Dette er 3 ganger spotpris🥵
Hei Bjørg, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på avtalen din og komme fram til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg fikk svar med en gang jeg ringte. Jeg fikk deretter en rask og grei forklarin på mitt problem. Jeg fikk deretter en grei instruks/forklaring på hvordan jeg kunne finne opplysninger om mitt abonnement og andre relevante spørsmål.
Hei Kjell A, Så hyggelig å høre at du føler du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss igjen om du skulle ha flere spørsmål, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vansker med å få oppgitt det jeg har betalt for året 2021 på en eiendom jeg har solgt
Hei Jan A, Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din og finne ut hva du har betalt i perioden du ønsker. Du kan nå vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.