Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan ikke finne ut om jeg har avtale med selskapet. De sender kun ut en SMS med ett fakturanummer som skal betales. Ingen konto eller beløp. Mafia
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Lovade billig ström og er tidernas dyraste. Lär att hålla era löften när ni säljer er inne kunder.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det eneste som har vært bra med Oslo Kraft/ GNP ENERGY, er tilbudet de satte fram per SMS når jeg vurderte dem som strømleverandør. Etter det har det vært brudd på nesten alt. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng, hadde jeg gjort det. Prisene har aldri vært i nærheten av det som var tilbudt per SMS, måten de fakturerer på var heller aldri nevnt i SMS deres, osv., osv. Når jeg fikk endelig avregning/ faktura for brukt strøm i Mars 2018, hvor de fakturerte meg maks. per kWh. 75,5 øre, bestemte jeg meg for at nå er det slutt. Jeg har nå gjort avtale med ny strømleverandør, og de tar seg av alt det formelle vedrørende skifte.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble kontaktet i November ifjor, og skulle få en måned gratis strøm, uten bindingstid. Dette var ren løgn. Jeg får fortsatt regninger fra dem og får beskjed om at det er BKK som må si opp min avtale med disse lurendreierne. De sier de ikke har lov å holde på kunder...LØGN!!! De sier de ikke har lov å stenge strømmen min, men de har tydeligvis lov til å true med stengning. Hold dere langt unna disse folka. Dere blir aldri kvitt dem
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble lurt til å tro at de ringte fra Hafslund som var min daværende strømleverandør og det eneste jeg skulle gjøre var å takke ja til en SMS så skulle vår faktura minske med minimum 20% hver mnd. Dette bare ved å endre mitt abonnement. Jeg er helt klart med på å støtte å lage sak mot Oslo kraft (GNP energy) Vi endte opp med å betale da nettleie hos Hafslund som nå også er blitt svindyrt og da GNP i tillegg. Og Hafslund kunne ikke hjelpe oss ut heller.... Hilsen Forbannet
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Boligmessa i 2017 der sto en selger å sa maks ca 30 øre/kwh. 77,96 øre/kwh er regninga på nå. Er det grunnlag nok for å klage?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble overtalt til å bytte til Oslo Kraft av en telefonselger, med det forbehold at selger sjekket at jeg ikke hadde binding til et annet selskap. Jeg ble deretter raskt gjort oppmerksom på fra mitt selskap at jeg hadde bindingstid. Dette var altså ikke sjekket. Da jeg tok kontakt henviste de til at de hadde tatt opp min bestilling på band. Heldigvis hadde jeg også det. De ville da ha mitt opptak, hvilket jeg ikke ville. Resultatet var at jeg fikk en mail om at jeg ikke var kunde og at de beklaget. Sist uke så plutselig skal de ha et sluttoppgjør på noe som ikke var etablert??? Viser til ref. 18***1-2****8, faktura nr. 13-5****3 Jeg har som pensjonist gått med tid og møter de gjerne i retten.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy