Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt fra *****. Selgeren presenterte seg som representant for GNP Energy. Jeg sa nei takk fordi jeg har en god avtale med Fjordkraft. Han ga da inntrykk av at dere hadde avtale med Skagerak og Fjordkraft så jeg ville ikke merke noen forskjell, bortsett fra 1 mnd gratis strøm og 30% billigere priser! Stemmer dette?
En av GNP sine selgere har akkurat ringt min mor på 75. Hun bor i blokk sammen med flere andre. Selger fortalt at han hadde kontaktet flere i blokka og tegnet avtaler. Han navnga også flere. Dette viste seg å være direkte løgn. Min mor "gikk fem på" og tegnet derfor avtale i god tro. Dette er rein svindel og jeg vil derfor politianmelde GNP. Forsøkte å ringe tilbake det ene nr som var brukt, men da var det en dame som snakket engelsk i andre enden. Det er brukt 2 tlf nr i denne svindelen. Jeg sjekket det ene nr og fikk opp at nr er blokkert mer enn 50 ganger siste uke. BRA JOBBA GNP!! Vil dere jeg skal skrive opp nummerene her?
Dyrt treg kundeservice faktura 3 mnd etter avsluttet kundeforhold
Konstant overfakturering, ble lovt billigere strøm, hjelper ikke at kw/t er rimeligere når de sender "forskuddsfaktura" som ila første kvartal er mer enn jeg betalte halvårlig hos norgesenergi, og dette midt på sommeren. Styr unna.
Ringt opp av selger som lovet bedre priser enn konkurrenter, men når regningen kom var det vesentlig dyrere enn opplyst. Når jeg ringer inn får kjeft på kundeservice og en haug av motargumenter og falskheter! Makan til selskap trodde jeg ikke vi hadde her til lands! Arrogante og særdeles lav etikk og moral. Styr unna om dere ikke vil bli lurt!! Forbrukerrådet neste!!!
Fått rask tilbakemelding ved henvendelse. Ryddig og greit å forholde seg til.
Hei Kjetil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Som alle andre skriver her på denne siden så er jeg også en skuffet kunde. Jeg ble kontaktet av mitt forrige kraftselskap og de kunne fortelle meg det samme som jeg selv har funnet ut. Useriøst selskap som tar grovt betalt og har elendig kundehåndtering. Spydige kommentarer som "Dette skulle du jo forstått selv", og "Det hjelper ingenting. Du har signert avtalen og må fint bli hos oss i 1 år." 1 år med irritasjon og sinne kaller jeg det. En ting er sikkert og det er at så snart "pliktåret" mitt hos"Oslo kraft" er over så stikker jeg så fort som f!"#. Hold dere unna denne tragiske kraft"leverandøren".
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi etterstreber hele tiden fornøyde kunder, noe vi heldigvis også har flest av. Vi håper også at vi kan hjelpe deg ytterligere til å bli en fornøyd kunde. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy