Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fått rask tilbakemelding ved henvendelse. Ryddig og greit å forholde seg til.
Hei Kjetil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Som alle andre skriver her på denne siden så er jeg også en skuffet kunde. Jeg ble kontaktet av mitt forrige kraftselskap og de kunne fortelle meg det samme som jeg selv har funnet ut. Useriøst selskap som tar grovt betalt og har elendig kundehåndtering. Spydige kommentarer som "Dette skulle du jo forstått selv", og "Det hjelper ingenting. Du har signert avtalen og må fint bli hos oss i 1 år." 1 år med irritasjon og sinne kaller jeg det. En ting er sikkert og det er at så snart "pliktåret" mitt hos"Oslo kraft" er over så stikker jeg så fort som f!"#. Hold dere unna denne tragiske kraft"leverandøren".
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi etterstreber hele tiden fornøyde kunder, noe vi heldigvis også har flest av. Vi håper også at vi kan hjelpe deg ytterligere til å bli en fornøyd kunde. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Mye høyere strømregninger enn lovt, fått tilsendt flere faktura med purring flere måneder etter endt avtale. Useriøst.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og setter pris på om du kan sende oss en mail: [email protected], så skal vi se på hva som har gått galt ift hva som har blitt lovet og dine fakturaer. Mvh oss i GNP Energy
Uhøflige, frekke selgere som lyver så det renner. Snart er endelig mitt år med dette selskapet over!!
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi håper at du kan sende oss en mail med dine opplevelser, så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy
Hadde avtale om variabel kraftpris, men av en eller annen grunn, var det ikke gått i orden med efaktura og automatisk trekk i nettbanken. Jeg har vært kunde hos dette Selskapet i lengre tid, da het de Oslokraft og det var ved en endring av kundeforholde, noe hadde skjedd; Oslokraft skiftet navn til GNP Energy. Dette oppdaget jeg da jeg fikk en faktura med dobbel pris på kilowatten. Jeg ringte GNP Energy og fikk forklart grunnen;- at jeg hadde brutt avtalen - som var basert på lite administrasjon og derfor hevet de prisen. Jeg spurte om jeg ikke kunne ordne dette i ettertid da, men nei. Jeg sa at dette var urimelig, men det mente ikke vedkommende hos GNP Energy og da jeg sa at 'det blir jo enda mindre administrasjon for Dere om jeg slutter som kunde, så lød vedkommende nesten glad. Artig - et firma som åpent ønsker færre kunder. Så, jeg er så fornøyd med kundeservicen til GNP Energy at jeg helt greit betaler mer, for IKKE å være kunde der.
Hei, Det er leit å høre at vi ikke har innfridd dine forventninger. Vi tar gjerne en ekstra titt på denne saken, og ser på en god løsning for deg. Når det gjelder variabel avtale blir det sendt ut varsel om prisendring, så dette har ikke noe med vårt navnebytte å gjøre. Vårt nye navn henger sammen med at vi nå er en del av et nordisk selskap som leverer strøm til både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy
Flott service, ikke noe problem. Jeg får min regning ikke noe problem. Synes det er flott med et selskap som utfordrer Fjordkraft etc
Hei Harriet, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig gjenkjennende og helt enig med øvrige kommentarer. Svært lite troverdig opplevelse som kunde.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi kan ikke kommentere på ditt kundeforhold ift opplysningene dine her på bytt.no, men send oss gjerne en mail: [email protected], så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy