Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt treg kundeservice faktura 3 mnd etter avsluttet kundeforhold
Konstant overfakturering, ble lovt billigere strøm, hjelper ikke at kw/t er rimeligere når de sender "forskuddsfaktura" som ila første kvartal er mer enn jeg betalte halvårlig hos norgesenergi, og dette midt på sommeren. Styr unna.
Ringt opp av selger som lovet bedre priser enn konkurrenter, men når regningen kom var det vesentlig dyrere enn opplyst. Når jeg ringer inn får kjeft på kundeservice og en haug av motargumenter og falskheter! Makan til selskap trodde jeg ikke vi hadde her til lands! Arrogante og særdeles lav etikk og moral. Styr unna om dere ikke vil bli lurt!! Forbrukerrådet neste!!!
Fått rask tilbakemelding ved henvendelse. Ryddig og greit å forholde seg til.
Hei Kjetil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Som alle andre skriver her på denne siden så er jeg også en skuffet kunde. Jeg ble kontaktet av mitt forrige kraftselskap og de kunne fortelle meg det samme som jeg selv har funnet ut. Useriøst selskap som tar grovt betalt og har elendig kundehåndtering. Spydige kommentarer som "Dette skulle du jo forstått selv", og "Det hjelper ingenting. Du har signert avtalen og må fint bli hos oss i 1 år." 1 år med irritasjon og sinne kaller jeg det. En ting er sikkert og det er at så snart "pliktåret" mitt hos"Oslo kraft" er over så stikker jeg så fort som f!"#. Hold dere unna denne tragiske kraft"leverandøren".
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi etterstreber hele tiden fornøyde kunder, noe vi heldigvis også har flest av. Vi håper også at vi kan hjelpe deg ytterligere til å bli en fornøyd kunde. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Mye høyere strømregninger enn lovt, fått tilsendt flere faktura med purring flere måneder etter endt avtale. Useriøst.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og setter pris på om du kan sende oss en mail: [email protected], så skal vi se på hva som har gått galt ift hva som har blitt lovet og dine fakturaer. Mvh oss i GNP Energy
Uhøflige, frekke selgere som lyver så det renner. Snart er endelig mitt år med dette selskapet over!!
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi håper at du kan sende oss en mail med dine opplevelser, så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy