Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt mange forskjellige strømleverandører tidligere, for er på utkikk etter billig strøm. GNP kontaktet meg per telefon og lovet meg billigere strøm. Jeg hadde da Norges Energi og hadde et lite håp på billigere strøm. Men når jeg fikk første faktura så var strømmen MYE dyrere enn jeg forventet meg! Jeg sa opp og gikk tilbake til NorgesEnergi, men fikk et bruddgebyr på 1800,-!!! Dette skulle ikke vært lov, og jeg har tidligere fått bruddgebyr på noen hundrelapper som er innenfor grensen,men 1800,-! Styr unna møkka selskapet her, lureri og svindel.
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag.
Ikke villig til og prøve og rette opp i feil på fakturaen, fikk bare til svar at der var ingen feil...
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bryter avtaler på grunn av att du taper penger Strømmen er jo god, men og bryte avtale er jo ikke bra.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Styr unna, dersom du ikke er av typen som leser ALLE avtalevilkår nøye...!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bestilte et tre mnd abonnement på fastpris strøm. GNP sa det opp etter 14 dager. Rett og slett useriøst
Hei, Det er selvfølgelig veldig beklagelig. Vi har valgt og satse på andre pakker, ta gjerne en titt på vår hjemmeside, eller eventuelt kontakt oss på 21651000, eller på [email protected]. Ha en fin dag!
Valgte fastpris huspakke 7/8-2018, de sa det ikke var binding men ble det likevel, men greit nok, fikk, noe rabatt 3 første måneder. Har et forbruk på ca. 35.000 kWh i året. Regnestykket ble da ca. 41 øre/kWh pr. mnd gjennom hele året, noe jeg var fornøyd med. Men så kom det en mail fra dem 22/1-2019 om at huspakke fastpris går ut av deres sortiment og at min avtale blir flyttet over til folkepakka web etter 30 dager hvor prisen pr. i dag er 84,56 øre/kWh, en ganske stor økning fra den opprinnelige avtalen. Dette er jeg ikke enig i, avtalen jeg har med de så er bindingstid gjensidig. Hadde jeg sagt opp avtalen hadde jeg blitt straffet med 150,- pr. mnd ut avtaletiden. Tror nok bakgrunn til at de avslutter huspakka fastpris, er de høye strømprisene om dagen, men kan de virkelig gjøre dette? Må jo være regelbrudd ovenfor kunder?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble oppringt fra en sleip selger som lovet meg både det ene og det andre.. Lang historie kort, jeg fikk aldri det jeg lovet samt denne bindingstiden som selgeren hadde sagt jeg ikke hadde var helt feil. Jeg ble lovet at jeg kunne prøve strømleverandøren i 3 mnd før jeg avgjorde om jeg ville fortsette. Denne informasjonen fikk jeg per telefon, mens jeg tydeligvis hadde klart å godkjent binding på ett år.. det var mye tekst med liten skrift som jeg hadde oversett - men jeg har aldri følt meg så lurt. Dette var en VIKTIG lærepenge for meg for fremtiden. Jeg ska ALDRI tro på en selger (shame on me..) og jeg skal gjøre grundig undersøkelse før jeg evt. skal bytte til ny.. jeg vil virkelig virkelig ikke anbefale denne strømleverandøren og jeg skulle ønske jeg hadde gått inn på nettsider som dette før jeg signerte avtalen. Da hadde jeg aldri signert. Det er tydeligvis ikke bare meg som er misfornøyd / føler seg lurt. KUNDESERVICEN er også kjempe dårlig... Jeg ser bare på det standardsvaret som går igjen på alle andre klager. DET er IKKE god service.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy