Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har prøvd å finne en mailadresse til de, men det klarer jeg ikke.
Hei, finner du ikke e-postadresse til oss? Det var rart - den står tydelig oppgitt nederst på nettsiden vår i tillegg til et kontaktskjema du kan fylle inn direkte på nettsiden vår: https://www.ge.no/no/kontakt-oss/.
Hedde disse i ca ett halvt år/9 mnder, før jeg gikk over til ett annet selskap simpelthen bare fordi GE dessverre ikke kunne følge opp med ett lignende tilbud som jeg fikk andre plasser. Noe jeg respekterer og forstår. Kundeservice, regningssummen og hjelpa når jeg trengte det var bra. Dette alene hadde bare gitt GE 4/5. Det som gav den siste stjernen er at de har ikke har hoppet over til slike plagsomme 5 siffrede telefonnumre. Disse irriterer vettet av meg. Så 5/5. Hopper gladlig tilbake til disse any day.
GE har lave priser. GE har også flott kundebehandling, når man har behov for å snakke med kundeservicen hos GE.
Så elendig kundeservice!!! Jeg ringte hele uka fikk ikke hjelp. 😑
Hei, dette var leit å høre! Kan jeg få spørre når på døgnet du har forsøkt å ringe oss? Vi har kontortid fra 0730 til 1515 og har i perioden du beskriver ikke erfart at noen som har ringt til oss ikke har fått svar. Håper du kan ta deg tid til å utdype litt mer :)
God kundebehandling på alle måtar. Billige prisar, men prisstrukturen er noe komplisert med dei mange ulike avtalane og bestillingsmåtane. Gode nettsider.
Jeg har de siste 5 årene hatt flere avtaler med Gudbrandsdal energi. Jeg venter til fastprisen er lav og tegner fastprisavtale for 1 år av gangen og har spot i noen måneder innimellom. Siste fastprisavtale jeg hadde var på 29 øre/kwh og ingen tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg var fornøyd helt til jeg innså at de hadde lagt til et faktura gebyr hver mnd fordi jeg ikke hadde avtalegiro i tillegg til efaktura. Ved klage på dette mente de at det sparer de for administrativt arbeid ved å ha det slik og dermed kan tilby rimeligere priser. Men det blir veldig tullete - send gebyr til kunder som ikke betaler i tide, så lenge jeg betaler min e-faktura i tide er det ikke noe ekstra administrativt! Byttet umiddelbart da jeg liker å ha kontroll over betalingen av regningene mine, avtalegiro er helt uaktuelt.