Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så elendig kundeservice!!! Jeg ringte hele uka fikk ikke hjelp. 😑
Hei, dette var leit å høre! Kan jeg få spørre når på døgnet du har forsøkt å ringe oss? Vi har kontortid fra 0730 til 1515 og har i perioden du beskriver ikke erfart at noen som har ringt til oss ikke har fått svar. Håper du kan ta deg tid til å utdype litt mer :)
God kundebehandling på alle måtar. Billige prisar, men prisstrukturen er noe komplisert med dei mange ulike avtalane og bestillingsmåtane. Gode nettsider.
Jeg har de siste 5 årene hatt flere avtaler med Gudbrandsdal energi. Jeg venter til fastprisen er lav og tegner fastprisavtale for 1 år av gangen og har spot i noen måneder innimellom. Siste fastprisavtale jeg hadde var på 29 øre/kwh og ingen tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg var fornøyd helt til jeg innså at de hadde lagt til et faktura gebyr hver mnd fordi jeg ikke hadde avtalegiro i tillegg til efaktura. Ved klage på dette mente de at det sparer de for administrativt arbeid ved å ha det slik og dermed kan tilby rimeligere priser. Men det blir veldig tullete - send gebyr til kunder som ikke betaler i tide, så lenge jeg betaler min e-faktura i tide er det ikke noe ekstra administrativt! Byttet umiddelbart da jeg liker å ha kontroll over betalingen av regningene mine, avtalegiro er helt uaktuelt.
Har blitt oppringt ørten gongar etter eg skifta levrandør. Har sagt at eg ikkje vil bli ringt oppigjen, der tlf selger lover at eg skal blir sletta frå lista. Men INGEN evnar å få det til, for blir alltid ringt oppigjen! Jevnleg skiftar dei nr. Som gjer det vrient å blokkere dei på mobilen. Desse blir du ALDRI kvitt!!!
Hei, slik skal det ikke være og jeg skal sørge for å få slettet deg fra disse ringelistene! Fint om du sender ditt mobilnummer og fulle navn på e-post til [email protected] så skal jeg ta tak. Beklager de ubehagelige opplevelsene du har hatt. Vi ønsker ikke at det skal være slik.
Alltid hyggelig kundeservice, svært kort svartid og virkelig hyggelige medarbeidere. I tillegg har de kjempegode priser på SPOT-avtalen. Det er vel fortjent at de har norges mest fornøyde kunder. Man føler seg som en VIP-kunde, og i tillegg er de billigst. Helt fantastisk! De er dønn ærlige, og ordner alltid opp, har ringt meg tilbake ved et par anledninger. Bruker disse til mine leieboere, sitter på 3 leiligheter nå der jeg betaler strømmen selv.
Har vært kunde tidligere. De maser mye om å bli kunde igjen, og prøver å selge seg inn ved å trakka på andre. Ikke bra.
Hei, selgerne som jobber for oss skal IKKE snakke negativt om våre konkurrenter. Det skal ikke skje. Beklager de negative opplevelsene du har hatt med dette. Om du kunne sendt en epost til meg ([email protected]) med ditt navn og hvor i landet du bor, hadde jeg satt pris på det slik at jeg får tatt det opp med det aktuelle telefonselskapet.