Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler at kunden alltid er i fokus. Feil og mangler utbedres omgående
Hei Jan! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Synes at det burde vart litt billigere. Deg helt på tryne å betale så mye for strøm, når vi bor i et land med masse muligheter når det gjelder å utvinne strøm.
Hei Ahmed! Dette er et omfattende tema. Det vi kan si er at Norge stort sett har Europas laveste kraftpris, og at vi er en del av et integrert nordisk kraftmarked som kommer forbrukerne til gode. Ler mer om kraftmarkedet og hva som påvirker kraftprisen her: https://www.energinorge.no/fornybarometeret/kraftmarkedet/#part1 Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Veldig fornøyd både med strøm, mobil abonnement og kundeservice.
Hei Marit! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Får beskjed fra GE dersom det neste dag forventes unormal høy pris innenfor et bestemt tidsintervall, f eks mellom kl 08 - 09 👍
Hei Bjørn! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har vært bra og billig gjenom vinteren. Men nå er mine 6 månder brukt opp så da får jeg påslag pr.kwt 6.9øre + fastbeløp. Så da får jeg bytte igjen :-)
Hei! Takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss dine 6 første måneder. Vi vil gjerne du skal være fornøyd videre også, så ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så kan vi se litt på ditt forbruk så langt og om vi kan komme med noen gode anbefalinger. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Vet ikke, har aldri vært kunde hos Gudbrandsdal Energi
Hei Juan! Du er hjertelig velkommen hvis du skulle ønske det :-) Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
De har stort sett vært billigst eller deromkring de årene jeg har hatt dem.
Hei Kyrre! Tusen takk for tilliten. Vi er opptatt av å ha gode og billige avtaler for nye og eksisterende kunder. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice