Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett god erfaring men unødvendig irriterende at de plutselig sender papirfaktura etter jeg har vært kunde i årevis. de burde kunne klare å holde styr på systemet sitt.
Hei! Har du plutselig fått papirfaktura fra oss så har nok fakturautsending feilet, og da er vi pliktige til å sende fakturagrunnlag pr. post. Det kan være flere grunner til at det har feilet. Ta kontakt med kundeservice på telefon 612 94 700 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi finne ut hva som har skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Tidligere var det gode tilbud flere ganger i året. Det er borte. Før var det god service og godt humør på de ansatte men ikke lenger nå.
Hei Jan B! Takk for din tilbakemelding! Vår kundeservice er prisbelønt en rekke ganger, og er noe vi er veldig stolte av. Derfor er det kjedelig å høre at sist gang du var i kontakt med oss, ikke var like hyggelig som forventet. Det tar vi med oss! Når det gjelder tilbud på strømavtaler, så strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Holder det de lover mhp pris,ikke noe "ekstra" og ukjent på faktura(som jeg har opplevd med andre leverandører) og greit påslag.Enkelt å få kontakt med support.Venter i spenning på at de tilbyr en løsning på styring av strømenheter i boligen
Hei Torger! Tusen takk for gode ord, vi setter stor pris på det, og det er selvsagt veldig trivelig å høre at du er fornøyd! Vi jobber med mye spennende om dagen, blant annet effektstyring. Det vil du snart få høre mer om :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Ligger langt oppe på pris, i forhold til konkurenter.
Hei Johan! Takk for din tilbakemelding. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg har alltid hatt en god kommunikasjon med GE. Dere har gitt meg gode tilbud og gitt gode råd som har fungert veldig bra. Kan absolutt anbefale GE til mine venner.
Hei Herman! Tusen takk for denne fine omtalen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Synes prisendringen som kommer er relativt høy, ellers veldig fornøyd med både selskapet og appen de har
Hei Rolf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd, kort ventetid. Alltid hyggelig, gir råd hva som lønner seg.
Hei Gerd! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon