Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd, kort ventetid. Alltid hyggelig, gir råd hva som lønner seg.
Hei Gerd! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ryddig og forståelig avtale, men aner ikke om det er den billigste avtalen man kan få.
Hei Thomas! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er ryddige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice
Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!
Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Hatt i 1 år - ingenting negativt å peika på. Om eg skal leite etter noko må det væra at appen kan væra litt treig. Har rett nok berre vore i kontakt med kundeservice ein gang, men dette var ei utelukkande god oppleving.
Hei Ole J Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Trygg og forutsigbar. Oversiktlig info i app. Varsler om forbrukspris kommer som daglig varsel. Lett å holde seg oppdatert.
Hei Christel G! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon