Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
756 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
756 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 88 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 756 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
446
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oversiktlig. Og hjelpsomme

Omtale av  Rita

Syns det er oversiktlig app. Og er kjappe på svar vist enn lurer på noe,. Godt å få nettleie og strøm sammen 😃

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd med ge. Ufornøyd med regjeringen.

Omtale av  Herbert

Vanskelig for ge å ikke være mellom a rock and a hard place nå for tiden men det er takket være spillereglene fra eu-jeg-mener-regjeringen. Litt skuffet over at pristak ikke er pristak lenger men skjønner hvorfor. Hadde dog vært fint å kunne finne igjen beskrivelsen på hva det nå innebar igjen selv om det ikke er mulig lenger å bestille. Opplever GE som proffe og ordentlige i en meget utfordrende situasjon.

Middels

Omtale av  Knut M

For få alternativer for valg av strøm. Jeg har til nå har fastpris på strøm. Jeg mener det er det beste alternativet. Spotpriser går opp og ned som sur melk uí en kattene. Det passer dårlig for et pat pensjonister med relativt lave pensjoner.

God avtale, god informasjon fra GE

Omtale av  Torvald

Konkurransedyktig pris, god informasjon fra Gudbrandsdal Energi, forståelige fakturaer.

Pristakavtale uten pristak?!

Omtale av  Thomas P

Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:05

Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke helt fornøyd

Omtale av  Atlel

Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:18

Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

God avtale

Omtale av  Beth

Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:07

Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR