Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns det er oversiktlig app. Og er kjappe på svar vist enn lurer på noe,. Godt å få nettleie og strøm sammen 😃
Vanskelig for ge å ikke være mellom a rock and a hard place nå for tiden men det er takket være spillereglene fra eu-jeg-mener-regjeringen. Litt skuffet over at pristak ikke er pristak lenger men skjønner hvorfor. Hadde dog vært fint å kunne finne igjen beskrivelsen på hva det nå innebar igjen selv om det ikke er mulig lenger å bestille. Opplever GE som proffe og ordentlige i en meget utfordrende situasjon.
For få alternativer for valg av strøm. Jeg har til nå har fastpris på strøm. Jeg mener det er det beste alternativet. Spotpriser går opp og ned som sur melk uí en kattene. Det passer dårlig for et pat pensjonister med relativt lave pensjoner.
Konkurransedyktig pris, god informasjon fra Gudbrandsdal Energi, forståelige fakturaer.
Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…
Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.
Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.
Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon