Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde tidligere. De maser mye om å bli kunde igjen, og prøver å selge seg inn ved å trakka på andre. Ikke bra.
Hei, selgerne som jobber for oss skal IKKE snakke negativt om våre konkurrenter. Det skal ikke skje. Beklager de negative opplevelsene du har hatt med dette. Om du kunne sendt en epost til meg ([email protected]) med ditt navn og hvor i landet du bor, hadde jeg satt pris på det slik at jeg får tatt det opp med det aktuelle telefonselskapet.
Om vi ändå hade denna nivå på service hos leverantörer i Sverige också. Prisvärt för det man får och utan allt krångel. Toppenbra!
Har svært god erfaring med GE etter mange år som kunde. Aldri noe tull/ overraskelser og priser som ALLTID er blant de beste i markedet. Virker som de bryr seg om kundene sine.
Kunde i 6 år og har kun positiv erfaring med selskapet. Anbefales.
Har tidligere vært kunde av GE og hadde gode erfaringer med det. Men har nå vært kunde hos Hafslund i flere år. Billig avtale (webSpot) som GE fortvilet vil ha meg til å gå fra. Først ved å påstå Hafslund tar et påslag per kWt som de ikke gjør, så ved å vise til denne siden og svartmale Hafslund som sikkert snart vil flytte meg over på en annen avtale uten å spørre meg først :( Slik kan vi ikke holde på GE, sjerpings!
Hei Torstein! Slik skal det ikke være, og vi vil ta en gjennomgang med telefonselgerne våre rundt dette. Beklager de negative opplevelsene du har hatt i forbindelse med dette!
Alt er bra, har hatt Gudbrandsdal Energi i mange år, og har ingenting å klage på :-)
Positivt overrasket over strømregningen nå i januar. Ingenting å sette fingeren på så langt etter at jeg flyttet tilbake til GE etter et mindre hyggelig opphold hos Agva...