Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt oppringt ørten gongar etter eg skifta levrandør. Har sagt at eg ikkje vil bli ringt oppigjen, der tlf selger lover at eg skal blir sletta frå lista. Men INGEN evnar å få det til, for blir alltid ringt oppigjen! Jevnleg skiftar dei nr. Som gjer det vrient å blokkere dei på mobilen. Desse blir du ALDRI kvitt!!!
Hei, slik skal det ikke være og jeg skal sørge for å få slettet deg fra disse ringelistene! Fint om du sender ditt mobilnummer og fulle navn på e-post til [email protected] så skal jeg ta tak. Beklager de ubehagelige opplevelsene du har hatt. Vi ønsker ikke at det skal være slik.
Alltid hyggelig kundeservice, svært kort svartid og virkelig hyggelige medarbeidere. I tillegg har de kjempegode priser på SPOT-avtalen. Det er vel fortjent at de har norges mest fornøyde kunder. Man føler seg som en VIP-kunde, og i tillegg er de billigst. Helt fantastisk! De er dønn ærlige, og ordner alltid opp, har ringt meg tilbake ved et par anledninger. Bruker disse til mine leieboere, sitter på 3 leiligheter nå der jeg betaler strømmen selv.
Har vært kunde tidligere. De maser mye om å bli kunde igjen, og prøver å selge seg inn ved å trakka på andre. Ikke bra.
Hei, selgerne som jobber for oss skal IKKE snakke negativt om våre konkurrenter. Det skal ikke skje. Beklager de negative opplevelsene du har hatt med dette. Om du kunne sendt en epost til meg ([email protected]) med ditt navn og hvor i landet du bor, hadde jeg satt pris på det slik at jeg får tatt det opp med det aktuelle telefonselskapet.
Om vi ändå hade denna nivå på service hos leverantörer i Sverige också. Prisvärt för det man får och utan allt krångel. Toppenbra!
Har svært god erfaring med GE etter mange år som kunde. Aldri noe tull/ overraskelser og priser som ALLTID er blant de beste i markedet. Virker som de bryr seg om kundene sine.
Kunde i 6 år og har kun positiv erfaring med selskapet. Anbefales.
Har tidligere vært kunde av GE og hadde gode erfaringer med det. Men har nå vært kunde hos Hafslund i flere år. Billig avtale (webSpot) som GE fortvilet vil ha meg til å gå fra. Først ved å påstå Hafslund tar et påslag per kWt som de ikke gjør, så ved å vise til denne siden og svartmale Hafslund som sikkert snart vil flytte meg over på en annen avtale uten å spørre meg først :( Slik kan vi ikke holde på GE, sjerpings!
Hei Torstein! Slik skal det ikke være, og vi vil ta en gjennomgang med telefonselgerne våre rundt dette. Beklager de negative opplevelsene du har hatt i forbindelse med dette!