Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overskriften forklarer alt. De legger på pris og i tillegg gebyr.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. De siste tre månedene har vår svartid på telefon i snitt vært på cirka ett minutt, men det kan hende du prøvde å nå oss på en dag med mange henvendelser og derav påfølgende lengre svartid. Når det gjelder prisøkningen så er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Jeg har vært fornøyd kunde i GE i mange ti-. talls år. De har alltid vært konkurransedyktige på pris. Med den siste prisøkningen er det nå desverre slutt for min del.
Hei Stein! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Du er velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Brukte GE på ny fritidsbolig på grunn av ok avtale fra før. Den nye avtalen er den dyreste og dårligste de kan tilby. De sender plutselig papirfaktura. Man må aktivt avbestille dette, noe som er lite miljøvennlig og de fakturerer 50 kr pr faktura. Styr unna! GE lurer deg med 1 mnd garanti. Bytt til annet selskap asap!
Hei Agnethe! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Dersom du tidlgere har hatt eFaktura, og nå fått papirfaktura, kan det tyde på at det har skjedd endringer i betalingsavtalen du hadde. Har man takket ja til Alltid eFaktura så vil man få faktura i nettbanken, og ikke i posten. Det går også an å opprette epostfaktura. Håper du tar kontakt med kundeservice for å finne ut av det. Du når oss på e-post [email protected] eller telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15 Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Disse pleide å være en bra deal, har vært kunde i mange år, men med siste prisøkning har de dessverre priset seg helt ut. Har byttet.
Hei Tom! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Slik strømmarkedet har utviklet seg, er dette fortsatt en konkurransedyktig strømavtale. Og det for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Du er velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Den siste tiden har jeg virkelig måttet se nøye på økonomien min, og det er med en viss frustrasjon jeg nå innser at jeg ikke lenger kan overse de stadig økende strømprisene. Disse nye prissjusteringene har virkelig satt meg i en utfordrende situasjon, og det virker som om jeg ikke har noe annet valg enn å vurdere å bytte strømleverandør.
Hei Alex! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Det er fortsatt en konkurransedyktig strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
De hadde bra strømavtaler,men etter at Fjordkraft fikk innpass i selskapet har de gradvis priset seg ut av markedet.
Hei Knut! Takk for din tilbakemelding. Vi har fortsatt konkurransedyktige priser :-) Men det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har vært GE kunde i flere tiår fordi jeg har erfart konkurransedyktige priser. GE er ikke like konkurransedyktige med nye prisjusteringer. Jeg vurderer derfor alternativer, feks Vibb.
Hei Erling! Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder prisøkningen, så er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Bestemmer du deg for å bytte strømleverandør, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kommunikasjon og markedsføring