Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er fort gjort å tro at man har en god strømavtale. Så stusser man over at man betaler mye mer enn sist sommer, men det kan jeg ikke sjekke fordi min side på G.E, er det bare oversikt for hva jeg har betalt i år. På min side står det hvor mye jeg betaler NÅ, men det finnes ikke noe logg på hva strømavtalen min var tidligere. Betaler nå 108,6 øre/ kWh inkludert 7,5 øre/kWh i spotpris. Det er trumf avtalen jeg tegnet for en stund siden.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Du skriver at prisene er høyere i år enn i fjor, og det er helt riktig. 2020 var året med rekordlave strømpriser, mens 2021 har vært året med rekordhøye priser. Hvis du er interessert i å lese mer om strømprisene kan du gjøre dette på https://www.ge.no/geavisa. Her har vi publisert flere nyttige artikler om det for tiden kontrastfylte strømmarkedet. Inne på Min side hos oss kan du se fullstendig oversikt over forbruk og kostnad i «økonomioversikten». Denne oversikten vises for den perioden du har vært kunde hos oss. Vi har også en prisoversikt på våre hjemmesider på ge.no som kalles historiske priser. Her kan man se prisene langt tilbake på de fleste avtalene våre. På Min side kan du også se hva påslaget på avtalen din er. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og tar gjerne imot forslag og ideer til hvordan vi kan bli bedre på dette området. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God servise .grei og oversiktlig nettside hvor jeg finner alle opplysninger.
Hei Per! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Oppleves billig. Kan holde meg oppdatert hele tiden på app.
Hei Tore! Takk for hyggelig tilbakemelding som vi tar med oss videre :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Gudbrandsdal Energi er jeg godt fornøyd med.Har ikke brydd meg om å undersøke om det fins noen bedre.
Hei Odd! Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Jeg har brukt GE i mange år, de er gode på info og inngir tillit. De er bra på pris, kan sikkert bli bedre. De kan og forbedre eller forenkle prisstrukturen sin > de har forvirrende mange nesten like abonnement. De har en god app og svarer kjapt på kundeservice.
Hei Jan! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi tar det med oss videre :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God hjemmeside, lett å bytte strømavtale. Litt for mange avtaler å velge mellom.
Hei Jarle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi tar med oss dine nyttige innspill videre :-) Med vennlig hilsen, Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De leverer etter avtale å er gode på å innformerer om endringer
Hei Britt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen, Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon