Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I 2020 forventer jeg at faktura sendes elektronisk. Det skjer ikke automatisk med Gudbrandsdal Energi. Man må inn i kundeportalen, finne frem til noen innstillinger og skru på epost-faktura. De legger på gebyr 49 kr for manglede e-faktura og 49 kr for manglende avtalegiro. Etter å ha betalt 200 kr i gebyrer bytter jeg til et selskap som gjør det enklere å motta elektronisk faktura. 98 kr for å sende en papirfaktura er langt over hva det koster så dette er åpenbart et kalkulert tiltak fra GE. Anbefaler å ikke bruke slike kundefiendtlige selskaper.
Vær våken og sett opp varsling i kalenderen om du har fått billig spot strøm-avtale. Den blir dyrere uten at du merker det. (Men prisen er bra fram til da.) Og ikke tro at du som eksisterende kunde kan få nykunde-godene. Når du spør om dette blir de avvikende. Like greit å finne 2-3 greie selskap og rutinemessig veksle mellom dem, ser det ut for. De fleste gir nykundefordelene kun om du ikke var kunde det siste året. Pluss for gjennomfakturering! Merket "mellomfornøyd"
GE er den beste strømleverandøren jeg noen sinne har hatt, og jeg har prøvd flere. Etter flere år som GE-kunde, føler jeg meg trygg på at de alltid er blant de beste både prismessig og hva kundebehandling angår. Likevel sjekker jeg prisene hos GE ca. 1 gang pr. måned, og bytter online om det er lønnsomt for meg. Å bytte abonnement er enkelt og fort gjort på Min side. Jeg føler meg godt ivaretatt av GE, og de har derfor også nå fått meg som mobilkunde.
Historisk sett et svært billig strømselskap. Hyggelig kundeservice, enkelt administrasjonspanel online og ingen plagsomme selgere. Anbefales!
Har strømabonnementet tilbudsspot og er veldig fornøyd med både pris og kundeservice. Får også tilbud på mobilabonnement som strømkunde.
betaler 9,- per måned og 0 øre i påslag. Alle gode avtaler varer lenge. Kundeservice er behjelplige og svarer på det en trenger hjelp til.
Jeg har aldri før vært så fornøyd med en strøm leverandør. Jeg har vært borti mange! Før hendte det at med sjokkprisene hos enkelte leverandører at det falt en liten tåre i hvor mye man måtte betale for strømmen sin. Det er utrolig enkelt å holde seg oppdatert på de ulike kampanjene, og man kan fort bytte om du ser at den kampanjen du har er i ferd med å endre seg eller avsluttes. Man får varsel i god tid før endringen skjer. De har og en helt fantastisk app som er veldig enkel, og lett å forstå for folk i alle aldere. Man må nok gidde og synes det er gøy å følge med på de ulike kampanjene om man skal holde prisen nede. Om du ikke vil følge med på kampanjene som kommer så har de og fastpris abonnementer, for de som heller liker det stabilt. Jeg har aldri trengt å kontakte kundeservice fordi alt har alltid fungert som det skal. Jeg anbefaler GE til alle jeg kjenner, virkelig! Jeg har aldri hatt så billig strøm noensinne. Storfornøyd kunde :D
Takk for fine ord - kundeopplevelser er viktig for oss og vi jobber kontinuerlig med å gjøre ting enda bedre :)