Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
GE er den beste strømleverandøren jeg noen sinne har hatt, og jeg har prøvd flere. Etter flere år som GE-kunde, føler jeg meg trygg på at de alltid er blant de beste både prismessig og hva kundebehandling angår. Likevel sjekker jeg prisene hos GE ca. 1 gang pr. måned, og bytter online om det er lønnsomt for meg. Å bytte abonnement er enkelt og fort gjort på Min side. Jeg føler meg godt ivaretatt av GE, og de har derfor også nå fått meg som mobilkunde.
Historisk sett et svært billig strømselskap. Hyggelig kundeservice, enkelt administrasjonspanel online og ingen plagsomme selgere. Anbefales!
Har strømabonnementet tilbudsspot og er veldig fornøyd med både pris og kundeservice. Får også tilbud på mobilabonnement som strømkunde.
betaler 9,- per måned og 0 øre i påslag. Alle gode avtaler varer lenge. Kundeservice er behjelplige og svarer på det en trenger hjelp til.
Jeg har aldri før vært så fornøyd med en strøm leverandør. Jeg har vært borti mange! Før hendte det at med sjokkprisene hos enkelte leverandører at det falt en liten tåre i hvor mye man måtte betale for strømmen sin. Det er utrolig enkelt å holde seg oppdatert på de ulike kampanjene, og man kan fort bytte om du ser at den kampanjen du har er i ferd med å endre seg eller avsluttes. Man får varsel i god tid før endringen skjer. De har og en helt fantastisk app som er veldig enkel, og lett å forstå for folk i alle aldere. Man må nok gidde og synes det er gøy å følge med på de ulike kampanjene om man skal holde prisen nede. Om du ikke vil følge med på kampanjene som kommer så har de og fastpris abonnementer, for de som heller liker det stabilt. Jeg har aldri trengt å kontakte kundeservice fordi alt har alltid fungert som det skal. Jeg anbefaler GE til alle jeg kjenner, virkelig! Jeg har aldri hatt så billig strøm noensinne. Storfornøyd kunde :D
Takk for fine ord - kundeopplevelser er viktig for oss og vi jobber kontinuerlig med å gjøre ting enda bedre :)
Strømprisen er ingenting å si på. Det er marginale forskjell på de fleste strømleverandører uansett. Men det meningsløse gebyret jeg oppdaget fikk meg til å bytte på dagen. Satte opp efaktura-avtale fra starten av, og som de fleste gjør, konstaterer man bare beløpet i nettbanken, og godkjenner. Men når jeg endelig sjekket fakturaen nøye, oppdaget jeg at jeg ble fakturert 49 kr i gebyr hver mnd fordi jeg ikke har avtalegiro i tillegg. Det er helt meningsløst å måtte ha to betalingsavtaler for å motta èn faktura. Det er ikke prisen som irriterer meg, men et meningsløst gebyr som de fleste aldri oppdager, og betaler uten å være klar over det. Helt urimelig, og svare jeg fikk tilbake var at det "står i avtalevilkårene".
Tar gebyrer selv om det tegnes avtale om autogiro. Skylder på banken og uhøflig tilbakemelding.