Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice, feilinfo ved oppstart . Nåt jeg påpekte det, beklaget de ikke engang
Hei Leifen! Det høres ut som du har hatt en kjedelig opplevelse, og sånn skal det ikke være. Vi setter derfor stor pris på om du kan sende oss en e-post der du utdyper litt mer hva dette dreier seg om og hvilken feil informasjon du har fått, slik at vi får ryddet opp :-) Du kan også ringe oss på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Tilbudet til medlemmene i YS var meget gode, kanskje litt for gode. Mottar nå tilbud uten medlemsfordeler, men fortsatt et bra tilbud. Ønsker å sammenligne, men får vel neppe noe bedre.
Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi har ikke lenger avtale med YS, men vi tilbyr fortsatt konkurransedyktige priser. Ikke minst byr vi også på prisbelønt kundeservice, god app og andre nyttige tjenester :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ryddig leverandør som tilsynelatende "spiller med åpne kort". Ikke noe og utsette, og har foreløpig ikke funnet noen billiger strømleverandør.
Hei Gøran! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nå priser GD seg litt ut for meg , med justeringen som kommer
Hei Hallbjørn! Vi takker for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke prisen, men det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Opplevd kun profesjonelle saksbehandlere på ulike spørsmål
Hei Arvid! Tusen takk for tilbakemeldingen, det var hyggelig å høre! Vi er glade for at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig oversiktlig fakturering på en veldig god app men jeg sjekker andre leverandører hvert år
Hei Tom! Takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Bra kundeoppfølging, men prisene kunne ha vært bedre
Hei Geir! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Når det er sagt, så er våre priser fortsatt veldig konkurransedyktige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon