Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig leverandør som tilsynelatende "spiller med åpne kort". Ikke noe og utsette, og har foreløpig ikke funnet noen billiger strømleverandør.
Hei Gøran! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nå priser GD seg litt ut for meg , med justeringen som kommer
Hei Hallbjørn! Vi takker for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke prisen, men det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Opplevd kun profesjonelle saksbehandlere på ulike spørsmål
Hei Arvid! Tusen takk for tilbakemeldingen, det var hyggelig å høre! Vi er glade for at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig oversiktlig fakturering på en veldig god app men jeg sjekker andre leverandører hvert år
Hei Tom! Takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Bra kundeoppfølging, men prisene kunne ha vært bedre
Hei Geir! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Når det er sagt, så er våre priser fortsatt veldig konkurransedyktige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig god app med god oversikt, har hatt dem ett år med 1 øre påslag og ingen månedsavgift. Dette ble endret nå til 39 kr i månedsavgift og 3 øre påslag, så plutselig må jeg betale for helt grunnleggende funksjoner som jeg har hatt tilgang til hele tiden. Derfor bytter jeg. Synd.
Hei Charlotte! Det er veldig hyggelig å høre at du vært fornøyd med oss! Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Når det er sagt, så er våre priser fortsatt veldig konkurransedyktige :-) Og du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, om du skulle ønske det! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Overskriften forklarer alt. De legger på pris og i tillegg gebyr.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. De siste tre månedene har vår svartid på telefon i snitt vært på cirka ett minutt, men det kan hende du prøvde å nå oss på en dag med mange henvendelser og derav påfølgende lengre svartid. Når det gjelder prisøkningen så er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon