Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice, hjelpsom, effektiv og løsningsorientert.
Hei Kenneth! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du har hatt en så god kundeopplevelse :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har vært fornøyd med både pris og kundeservice, men nå øker de desverre prisen
Hei Klara! Vi takker for tilbakemeldingen, det er godt å høre at du har vært fornøyd med både pris og kundeservice :-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. For en gjennomsnittlig husholdning med et årsforbruk på rundt 16.000 kWh, vil prisøkningen utgjøre 22 kr ekstra per måned. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon.
Har vært fornøyd, ingenting å utsette. Men når de satte opp prisene så byttet jeg.
Hei Mads! Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og god kundeservice. Oversiktlig faktura og app.
Hei Cathrine! Takk for hyggelig ord og for at du deler din opplevelse, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Alltid masse hjelp å få. Blir møtt av en hyggelig person som gjør at man er i godt humøt etter samtalen. Tusen takk
Hei Thomas! Sjøl takk, for disse fine orda! Det er veldig hyggelig å høre :-) Og tusen takk for at du anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Selskapet har flere ganger økt prisene sine. Ved bytte blir jeg oppringt av en pågående selger med en ovenfra og ned holdning. Ikke fornøyd med appen som oppleves uoversiktlig.
Hei Andreas! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være. Vi håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], og gi oss litt mer informasjon rundt telefonsamtalen slik at vi kan gi en tydeligere tilbakemelding til salgsteamet. Vi vil også gjerne høre dine innspill til hvordan appen kan bli bedre! Håper vi hører fra deg :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice, men fastpris og påslag er vorte høgt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding, det hyggelig å høre at du synes kundeservicen vår er bra .-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon