Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og god kundeservice. Oversiktlig faktura og app.
Hei Cathrine! Takk for hyggelig ord og for at du deler din opplevelse, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Alltid masse hjelp å få. Blir møtt av en hyggelig person som gjør at man er i godt humøt etter samtalen. Tusen takk
Hei Thomas! Sjøl takk, for disse fine orda! Det er veldig hyggelig å høre :-) Og tusen takk for at du anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Selskapet har flere ganger økt prisene sine. Ved bytte blir jeg oppringt av en pågående selger med en ovenfra og ned holdning. Ikke fornøyd med appen som oppleves uoversiktlig.
Hei Andreas! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være. Vi håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], og gi oss litt mer informasjon rundt telefonsamtalen slik at vi kan gi en tydeligere tilbakemelding til salgsteamet. Vi vil også gjerne høre dine innspill til hvordan appen kan bli bedre! Håper vi hører fra deg :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice, men fastpris og påslag er vorte høgt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding, det hyggelig å høre at du synes kundeservicen vår er bra .-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er desverre ikke konkurransedyktige lengre. Gudbrandsdal Energi har blitt en dårligere og dårligere leverandør over mange år nå.
Hei Buster! Takk for din tilbakemelding. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prisendringer på kraft kan vi ikke være enig i da vi vet hva det koster å produsere kraft i Norge. Jeg sjekker derfor andre selskaper.
Hei Åsheim W! I likhet med andre strømleverandører, kjøper vi strømmen på kraftbørsen Nord pool, og selger denne videre til våre kunder. Vi produserer ikke strøm selv. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Skulle du bestemme deg for å bytte strømleverandør, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Første kundebehandler ga ikke riktige opplysninger, dårlig app m.m.
Hei Johnny! Det er kjedelig å høre at du har hatt en litt dårlig opplevelse. Appen er en av tjenestene vi hele tiden jobber med for å forbedre og videreutvikle. Vi hører gjerne dine innspill på hvordan den kunne vært bedre :-) Håper derfor du vil ta kontakt med oss enten på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected], på hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon