Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice, men fastpris og påslag er vorte høgt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding, det hyggelig å høre at du synes kundeservicen vår er bra .-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er desverre ikke konkurransedyktige lengre. Gudbrandsdal Energi har blitt en dårligere og dårligere leverandør over mange år nå.
Hei Buster! Takk for din tilbakemelding. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prisendringer på kraft kan vi ikke være enig i da vi vet hva det koster å produsere kraft i Norge. Jeg sjekker derfor andre selskaper.
Hei Åsheim W! I likhet med andre strømleverandører, kjøper vi strømmen på kraftbørsen Nord pool, og selger denne videre til våre kunder. Vi produserer ikke strøm selv. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Skulle du bestemme deg for å bytte strømleverandør, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Første kundebehandler ga ikke riktige opplysninger, dårlig app m.m.
Hei Johnny! Det er kjedelig å høre at du har hatt en litt dårlig opplevelse. Appen er en av tjenestene vi hele tiden jobber med for å forbedre og videreutvikle. Vi hører gjerne dine innspill på hvordan den kunne vært bedre :-) Håper derfor du vil ta kontakt med oss enten på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected], på hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Bra avtale! Ryddig og oversiktlig app. Har vært fornøyd.
Hei Annica! Tusen takk for fine ord! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både avtalen og appen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og hjelpsomme medarbeidere på kundeservice. Raskt svar! :)
Hei Roger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Dårlig kundeservice, lite imøtekommende og ikke interessert i å veilede. Serverer heller usannheter enn å undersøke saken.
Hei John! Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men spørsmål vedrørende feil på strømmålere har vi dessverre ikke mulighet eller innsyn til å undersøke. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon