Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Gudbrandsdal energi i snart et år, og har bare positive erfaringer. De har en enkel app der jeg hele tiden kan følge med på pris på strømmen, og med tidligere avlesinger. Eneste ulempen etter min mening, er at de tar gebyr hvis man ikke velger avtalegiro. Dette opplyser de forøvrig om på hjemmesiden under de avtaler det gjelder. Er kanskje litt dyrere enn de som hevder å være billigere, men man vet hva man får. Har fortsatt ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kjell :)
Har de siste 2-3 månedene hatt Gudbrandsdalen Energi, og er veldig fornøyd. Stabile regninger, bra spotpris, enkel hjemmeside, fin oversikt på "Mine sider". Alt i alt superbra! Har både avtalegiro og e-faktura, så satser på at det ikke dukker opp noen fakturagebyrer. Har ikke hatt så mye kontakt med kundeservice enda, annet at de ga meg alle opplysninger jeg måtte trenge da jeg byttet.
Godt å høre at du er fornøyd med oss, Kristin! Slike tilbakemeldinger er gode og viktige å få :)
Gudbrandsdal Energi har over lang tid holdt stabile lave priser. Dette er bra.
Er godt fornøyd med Gudbrandsdal Energi. Gode priser og god og lett tilgjengelig kundeservice.
Hei Rune, dette var hyggelig lesning på morgenkvisten. Det er viktig for oss med slike tilbakemeldinger, da vet vi hva vi gjør riktig og kan jobbe videre med å gjøre enda bedre. Ha en fin dag :)
Trivelig dame som tok tlf med engang jeg ringte. Anbefales!
Superrask kundeservice med mulighet for å få raske svar fra chatbot hele døgnet!
Takk for fine ord, Trygve S. Kundeservice er viktig for oss og slike tilbakemeldinger er gode å få!
Dette er et firma som yter service og svarer på telefonen uten å flå kundene med kostbare telefonlinjer som mange andre.
Takk for fine ord, B! Rask, god og effektiv kundeservice er viktig for oss.