Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice. Svarer raskt og forstår hva de kan hjelpe til med. Avtalegiro, flytting av abonnement, slå sammen avtaler. Fint å treffe mennesker du kan snakke med som ordner ting raskt.
Hei Gro! Tusen takk for fine ord, og for at du deler din erfaring! Det setter vi stor pris på og vi er veldig glade for å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lett å komme i kontakt med rette person. Hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Helt topp.
Hei! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Ein avtale er meget viktigt. Redig og hjelpsom. Vennligt tone i tlf.
Hei Monica! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg kan følge direkte når prisen er mindre ! Det hjelper!
Hei Michaela! Tusen takk for omtalen, så hyggelig å høre at du vil anbefale oss til alle! Det setter vi stor pris på, og takk for at du deler din erfaring :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Det har vært billig å være kunde hos dere, jeg sammelignet det med andre som har hatt andre leverandører
Hei Frida! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er en fornøyd kunde :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen, ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
God service. Og gode priser er min erfaring. God app også
Hei Rolf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice, pris og appen vår. :) Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE
Synes at prisen øker stadig mer ift prisindeksen. Fikk ikke hjelp med appen som sluttet å fungere. Ser etter en billigere leverandør akkurat nå!
Hei Steph! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med prisen, og at du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp med appen. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi byttet nylig systemer og opplevde da at enkelte kunder fikk utfordringer med appen, som måtte løses av våre utviklere. Den skal fungere som normalt nå, men kundeservice hjelper deg mer enn gjerne om du fortsatt opplever at den ikke fungerer. Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE