Haugaland Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice. Gode avviksmeldinger. Men tar seg vel mye betalt.
Hei Sibbe, Takk for din ærlige tilbakemelding. Kjekt at du er fornøyd med vår kundeservice - vi gir selvsagt beskjed videre til gjengen på vårt kundesenter. Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen Haugaland Kraft
Ikke mulig og forandre avtale. Tilgjengelig kundeservice per telefon.
Hei Bjarte, Takk for tilbakemelding. Det stemmer at du får kontakt med oss på telefon. Nå har vi ikke helt innsikten vi trenger for å vite hvilken avtale du er på, men ta gjerne kontakt med oss om du er usikker på din avtale. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Jeg har kun positive opplevelser med Haugaland Kraft
Hei Arne Peter, For en kjekk tilbakemelding - tusen takk! Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft
Haugaland Kraft er noen griske gribber som klorer til seg alt de kan og mye mer! Betaler du noen dager for sent så har man purregebyr som ikke ligner grisen! Betaler du derimot regningen din to ganger ved en feiltakelse så må du vente to uker på refusjon! Ikke pokker om de kan fikse det kjappere. Jeg betalte inn 3500kr to ganger, altså 7000kr som er en stor del av min pensjon! Jeg får ikke betalt kreditten jeg har i et annet selskap og da påløper det en del ekstra kostnader for min del der også. , da Haugaland Kraft skal nyte godt av rentene av mine penger før de betaler tilbake.
Hei Geir, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er synd du har hatt denne opplevelse med oss. Håper vi kan få mulighet til å gjøre det godt igjen ved en annen anledning. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Har søkt plusskunde og purret, men får ikke svar. Istedenfor sender Haugaland Kraft/fagne eltilsyn for andre gang i løpet av 4år kun for å plage folk. Tross 87øre i snitt ble det ikke kreditert midlertidig strømstøtte! Skal bytte til annet selskap asap. Ingen svar på epost, arrogant++. Takk for meg.
Hei Mikael, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er synd du har hatt denne opplevelsen med oss. Håper vi kan få mulighet til å rette dette opp igjen ved en annen anledning i fremtiden. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Skryt for at dere støtter idretten lokalt så min drøye 1000-lapp i tillegg på prisen skal jeg tåle (årlig). Har barn i idretten, så det lønner seg. Men kan dere ikke kutte ut «kundefordeler». Du må jo bo på Karmøy eller i Haugesund for å kunne bruke de. I det minste, la oss få noen lokale fordeler.
Hei Pettern, Takk for ærlig tilbakemelding fra deg! Vi ønsker å være en aktiv medspiller til at regionen utvikles og trives, gjennom blant annet å støtte idrettslag. Kjekt at du legger merke til dette. Vi har en ambisjon om å ha fordeler i hele regionen gjennom året. Ta gjerne en titt på fordelene som har vært og som kommer senere i år. Det er få fordeler som kun retter seg mot innbyggere i Haugesund/Karmøy. Håper du finner noe du liker på årets program. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Lite kundevennlig, lite informasjon. Dyrt. Eneste positive: gir penger til lokalmiljø
Hei Reidun, Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi skal være en aktiv medspiller i at regionen trives og utvikler seg. Kjekt at du legger merke til dette. Så synd du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice og informasjon. Her jobber vi hver eneste dag for å være gode! Håper vi kan overbevise deg om det samme ved en anledning i fremtiden. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.