Haugaland Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har søkt plusskunde og purret, men får ikke svar. Istedenfor sender Haugaland Kraft/fagne eltilsyn for andre gang i løpet av 4år kun for å plage folk. Tross 87øre i snitt ble det ikke kreditert midlertidig strømstøtte! Skal bytte til annet selskap asap. Ingen svar på epost, arrogant++. Takk for meg.
Hei Mikael, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er synd du har hatt denne opplevelsen med oss. Håper vi kan få mulighet til å rette dette opp igjen ved en annen anledning i fremtiden. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Skryt for at dere støtter idretten lokalt så min drøye 1000-lapp i tillegg på prisen skal jeg tåle (årlig). Har barn i idretten, så det lønner seg. Men kan dere ikke kutte ut «kundefordeler». Du må jo bo på Karmøy eller i Haugesund for å kunne bruke de. I det minste, la oss få noen lokale fordeler.
Hei Pettern, Takk for ærlig tilbakemelding fra deg! Vi ønsker å være en aktiv medspiller til at regionen utvikles og trives, gjennom blant annet å støtte idrettslag. Kjekt at du legger merke til dette. Vi har en ambisjon om å ha fordeler i hele regionen gjennom året. Ta gjerne en titt på fordelene som har vært og som kommer senere i år. Det er få fordeler som kun retter seg mot innbyggere i Haugesund/Karmøy. Håper du finner noe du liker på årets program. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Lite kundevennlig, lite informasjon. Dyrt. Eneste positive: gir penger til lokalmiljø
Hei Reidun, Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi skal være en aktiv medspiller i at regionen trives og utvikler seg. Kjekt at du legger merke til dette. Så synd du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice og informasjon. Her jobber vi hver eneste dag for å være gode! Håper vi kan overbevise deg om det samme ved en anledning i fremtiden. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Ble anbefalt variabel lavpris fra Haugaland kraft for mange år siden. HK tok seg imidlertid ikke bryet med å gjøre sine kunder oppmerksom på at dette ble en mer og mer risikabel avtale etterhvert som strøm markedet har blitt mer og mer markedsstyrt, og spotpris har tatt mer og mer over. Med norges dyreste variabel lavpris, plass nr 1 og 2, 6,42 og 6,39 i forbrukerrådets undersøkelse, (dette kom overraskende på, og ble ikke fanget opp), så melker HK markedet som best de kan. Forbrukerrådet vil sågar forby HK's variable avtaler sammen med andre. Det som var av tillit i et kundeforhold ble kjapt ødelagt, og man får inntrykk av at HK vil melke sine lokale kunder. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen, og kommer heller ikke til å bli kunde hos HK igjen, og vil nok også råde andre kjente til å holde seg unna.
Hei Hk K, Så synd du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi tilbyr ikke lenger avtaler med variabel pris. Håper vi kan rette opp i det, og at du får en annen opplevelse med oss i fremtiden. Du er alltid velkommen tilbake. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Jeg har bare gode erfaringer med dette selskapet. Det jeg liker minst, er at de blander inn andre produkter de ønsker å selge. Eks. Rabatt på hotell, reiser etc. Men veldig fornøyd med at de fører deler av overskudd tilbake til kommunale eiere, og sponser diverse lag og forreninger.
Hei Bjørg, Tusen takk for ærlig tilbakemelding. Vi skal være en aktiv medspiller i at regionen utvikles og at folk trives. Kjekt at du legger merke til jobben vi gjør her. I løpet av året kan kunder benytte seg av kundefordeler i regionen, er det dette du mener? Vi har ikke tilbudt rabatt på reiser og hotell, så det er kanskje mulig du blander oss med en annen aktør som tilbyr dette. Takk for at du deler din mening. Vi setter stor pris på dette. Vennlig hilsen Haugaland Kraft
Svært bra,god kundeservice og bra produkt til kunder.
Lokal og stabil leverandør av både internett og strøm. Den nye appen min side er foreløpig ubrkelig. Håper de lytter og gjør endringer.
Hei Torgeir, Takk for ærlig tilbakemelding, dette bidrar til at vi blir bedre. Jeg ser det er en stund siden du la igjen omtalen, og jeg håper du mer mer fornøyd med kundeappen Mitt Hjem nå. Vi jobber stadig med å utvikle appen. Du må gjerne sende oss ditt bidrag og forslag til forbedringer. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.