Helgeland Kraft Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg visste ikke hvilken strømavtale jeg hadde, og da hadde de byttet avtale uten at jeg visste det. Det er skremmende hvor dyr nettleia er. Uansett hvor billig strømmen er har man den evinnelige nettleia og andre gebyrer.
Espot er en god timeprisavtale med lavt påslag (7øre/kWh). Ingen fastpris i tillegg. Garanti om ren vannkraft kan velges, men det gir ekstra påslag på drøyt 35kr./mnd. Oversiktlig og god faktura. Krever efaktura, men det er bare en fordel, etter min mening.
Bra med avtaler, men dårlig hjemmeside for å følge med, Rette opp hjemmesiden så mener e at mange kunder blir mer fornøyde. kan bli betre å svare på mail.
Bygde nylig 5 småkraftverk i Tosbotn, men er av de dyreste i området. Ble byttet ut med andre billigere og bedre selskap.
Helt kurrant strømavtale, god kundeservice og fin app
Vanskelig å komme igjennom på telefon. De har fakturert meg dobbel månedspris i 6 måneder uten at jeg var klar over det. Måtte ringe å si i fra da jeg plutselig oppdaget det. Den siste regningen jeg fikk var det bare en månedspris, så her har noen oppdaget feilen uten å tilbakebetale meg for de tidligere månedene. Svindel
Etter å ha vært kunde i 30 år har jeg fått nok. Kundeservice er noe som ikke eksisterer. De ringer ikke tilbake når det blir lovet. Regningene har vært et eneste rot i 8 måneder. Ikke får kunder informasjon jeg mener de burde få. Og ingen tar ansvar, ifra øverste ledelse og nedover i rekkene. Kundekontoret har selv sagt at de skulle sende beskjed videre ,og jeg har ønsket kontakt men ingen i selskapet har sett verdien med å ta kontakt med meg.
Dyre på strøm, mange strømbrudd siste årene. Har gått kraftig ned på refusjonsordningen i forbindelse med strømbrudd .
Kan ikke si noe ant enn at eg har vært fornøyd å eneste grunnen eg bytte selskap er pga prisen. Ellers har selskapet hyggelig kundeservice å oversiktlig faktura
Jeg har vært kunde hos HK i mange år, men nå ser det ut til at de har mistet kontrollen helt! Det skal vel ikke være nødvendig for kundene å purre på strømregningen i månedsvis?? Etter deling av selskapet i slutten av 2020 sluttet Helgeland Kraft Strøm å sende ut regninger. Jeg har purret x-antall ganger, og hver gang lovet de at faktura ville bli sendt om noen få dager. Nå kom faktura for bolighuset for desember 2020 til mai 2021, og den var ikke liten. Fortsatt venter jeg på strømregninga for hytta for de siste 6 måneder. Jeg tipper at den regninga også blir stor! Null informasjon fra selskapet! STYR UNNA!!! Takk for meg!
Jeg var fornøyd med Helgeland Kraft før, men nå er det mye elendighet. Jeg prøvde å registrere meg på den nye kundekontoen som Helgeland Kraft laget, uten suksess. Jeg prøvde å sende dem email to ganger og fikk igjen mail hvorpå det stod "Email kunne ikke sendes". Hvorfor har et kraftselskap en mailadresse som ikke funker? Hvorfor plages kunder med å registrering eller innlogging på den nye "Mine sider", selv om de bruker rett mailadresse og sånt noe? Hvorfor fikk jeg tilsendt mail med kode som ikke funker? Og attpåtil i fra en emailadresse, som nå ser ut til å være en adresse for nettsvindel/nettfisking/phishing. Helgeland kraft ville aldri brukt noe alá følgende emailadresse: "[email protected]". Dette er jo et selskap som tydeligvis driver veldig useriøs business... Helgeland kraft bør virkelig gjøre noe for å forbedre og styrke nettsidene sine og sikkerheta vedrørende kundeopplysninger!
Har enda ikke fått strømregningen. Og jeg gikk til dem i desember. Har sagt opp avtalen og gikk over til fortum igjen. Der får jeg ihvertfall strømregningen hver mnd. Ønsker du stabilitet så hold dere langt unna helgeland kraft
Prisen er for høy, derfor bytter jeg. Ikke noe feil :-)
God service og holder det som står i avtalen, ærlighet lønner seg.
Følger opp kundene på en fin måte. Informerer tydellig. Yter alltid god service.
Ikke noe tull. Kan ikke uttale meg om kundeservice siden jeg ikke har hatt behov for å kontakte dem. Måtte i sin tid bytte fra Rauma som drev med fanteri.